تصویری از پژواک دوران در استخر

به گزارش آبنما کار، نمایشگاه گروهی تصویرگری پژواک دوران از ۱۴ مهر در گالری استخر به نمایش درمی آید.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، نمایشگاه گروهی تصویرگری «پژواک دوران» به کیوریتوری محبوبه یزدانی از ۱۴ مهر در «استخر» از پروژه های آرتیبیشن به نمایش درمی آید.
این نمایشگاه با آثاری از هنرمندان همچون هدا حدادی، کمال طباطبایی، مانلی منوچهری، احسان عبدالهی، نجلا مهدوی، مهشید راقمی، حمیده محبی، فاطمه رادپور، عطیه مرکزی، مرجان وفائیان، نرگس محمدی، مهشید آسوده خواه و محبوبه یزدانی با نگاه به آن چه با آن روبه رو بوده ایم در «استخر» روی دیوار می رود.

در توضیح این مجموعه آثار نوشته شده است: «تاریخچه تصویرسازی فرهنگ ها و دوره های زمانی مختلف از نقاشی های اولیه غار گرفته تا پیشرفته ترین جستجوهای دیجیتال امروزی را شامل می شود در نتیجه نمی توان حالا و آن چه بر ما گذشته را از این دایره مستثنی ببینیم و از همین روی زنان هنرمند برای بیان هنری که مدتی امکان ابراز آنرا نداشتند آثاری را خلق کردند که گویای دوران ما باشد. دوران شکست و رویش، ضعف و پیروزی، رفتن و ماندن، محدودیت و آزادی و هر آن چه تاریکی برای روشناییست.»

نمایشگاه «پژواک دوران» با ۳۷ اثر از روز جمعه تاریخ ۱۴ مهر تا چهارشنبه ۲۶ مهر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در «استخر» ایوان ربط به نشانی شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه رضایی، پلاک ۶ برگزار می گردد.

منبع: