جلوه های خط و نقش به نیاوران رسید

آبنما کار: نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی از آثار کامران کوهستانی و مجید رفیع پور در فرهنگسرای نیاوران به معرض نمایش گذاشته می شوند.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، تابلوهای خوشنویسی و نقاشی با مروری از نتایج این ۲ هنرمند با عنوان «جلوه های خط و نقش» از ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در گالری شماره ۱ این مجموعه به معرض نمایش گذاشته می شوند.
در این نمایشگاه ۴۴ اثر از مجید رفیع پور هنرمند نقاش، با بهره گیری از تکنیک رنگ روغن و ترکیب مواد در اندازه های ۱۰۰ در ۷۰ و ابعاد بزرگ تر و همین طور ۳۳ اثر نستعلیق از آثار هنرمند خوشنویس کامران کوهستانی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و اندازه های بزرگ تر به معرض نمایش گذاشته می شوند.
کامران کوهستانی از استادان انجمن خوشنویسان ایران و مدرس هنر مراکز فرهنگی و دانشگاهی است که ۴۰ سال سابقه هنری دارد و تا حالا نمایشگاه های مختلفی را به اتفاق همسر هنرمندش، نگارگر معاصر «رفعت موسوی» در داخل ایران و کشورهای مختلف برگزار کرده و این نمایشگاه نیز از پنجاه و پنجمین نمایشگاه های وی است.
مجید رفیع پور از نقاشان هنرمندی است که بیش از ۳۰ سال سابقه هنری دارد. این هنرمند ظریف ترین مهارتهای نقاشی و نگارگری را از زنده یاد استاد «بیوک احمری» آموخته و این نمایشگاه را نیز به پاس تعالیم بهادار آن هنرمند، به ایشان تقدیم کرده است. شرکت در بیش از ۱۰ نمایشگاه جمعی و برگزاری ۵ نمایشگاه انفرادی و همین طور برگزیده شدن در دومین بی ینال نقاشان ایران در سال ۱۳۷۳ از سوابق هنری مجید رفیع پور است.
نمایشگاه تابلوهای خوشنویسی و نقاشی با عنوان «جلوه های خط و نقش» روز جمعه چهاردهم مهر ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد و علاقمندان می توانند روزهای عادی از ساعت ۱۰ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این آثار بازدید نمایند.
این نمایشگاه تا ۲۱ مهر دایر است.

منبع: