نمایشگاه گروهی اکنون من به ملت رسید

به گزارش آبنما کار، نمایشگاه گروهی نقاشی خط اکنونِ من به تلاش و گردآوری احمد آریامنش در گالری پردیس ملت برگزار می گردد.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی مؤسسه تصویر شهر، نمایشگاه گروهی نقاشی خط «اکنونِ من» به تلاش و گردآوری احمد آریامنش و با حضور ۲۵ هنرمند، روز جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ در گالری پردیس ملت افتتاح می گردد.
احمد آریامنش در رابطه با این نمایشگاه با موضوعیت نقاشیِ حروف است، اظهار داشت: خوشبختانه امروزه در نمایش آثار خیلی از هنرمندان ژرف اندیش شاهد پیوست استیتمنت هستیم که حاکی از دغدغه ها، جهان بینی و زاویه نگاه هنرمند به جهان پیرامونش و هدف و رویکرد وی در پدیدآوردن اثر خویش است که سبب درک و تفسیر بهتر ما از اثر خواهد بود. بنابراین نمایشگاه حاضر حاصل تلاش هنرمندانی است که با وجود فراز و فرودهای بسیار و با تاکید بر تجربه های بیش و کم شان، بر اساس این رویکرد شکل گرفته است.
وی همینطور در مورد آثاری که مقرر است در این نمایشگاه به نمایش درآید، اظهار داشت: این آثار مبتنی بر نگاه منحصر به فرد، متنوع و گاه متضاد آنها که برخاسته از درک شخصی هر هنرمند از جهان پیرامون خویش است که با مدد از موتیف های خطی، نقاشانه به تصویر درآمده و تلاش می کند که هر چه بیشتر مخاطب را به مرزهای فکری و دنیای متفاوت احساس و ادراک خود نزدیک کند.
این هنرمند در انتها اظهار امیدواری کرد که تماشای این آثار بتواند دریچه ای هر چند کوچک را به سمت تجربه ای نو برای مخاطب خود بگشاید.
فهیمه آریادوست، نادر احمری، حمیده احسانی، زینب بابایی، حدیث بیرانوند، سیما پایا، صباپناهی، ساناز تقی پور، سعید چهرزاد، اعظم حبی، آزاده خسروی، سما سلوکی، فرانک صابری، سیدعمار صفوی، رضوان عادلی، مینا عبدی، افسانه فتح اله نژاد، سارا فرح نیا، مونا فریدونی، فرشید فقیهی، حمید قمصری، میلاد قهرمانی، محدثه محتشمی، مهسا مهرسا و مسلم (کیا) وثوقی کیا همچون هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.
نمایشگاه «اکنونِ من» روز جمعه هفتم مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می گردد و تا ۲۱ مهر ادامه دارد.
علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ رجوع کنند.

منبع: