با انتشار ویدئویی مطرح شد؛ فریدون شهبازیان: هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارم

آبنما کار: فریدون شهبازیان موسیقیدان، آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان با انتشار ویدئویی انتساب صفحه ای که به نام وی در اینستاگرام فعالیت می کند به خود را، تکذیب نمود.
دریافت 8 MB
به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، فریدون شهبازیان موسیقیدان، آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان تاکید کرد که هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد.
این هنرمند باسابقه در قالب ویدئویی که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته، دراین زمینه توضیح داده است: «با سلام به همه دوستداران موسیقی؛ اعلام می کنم که در صفحه مجازی اینستاگرام هیچ فعالیتی ندارم و فعالیت نمی کنم. خصوصاً در دو سه روز اخیر صفحه ای به نام من با آیدی فریدون شهبازیان در قالب کامنت و استوری آغاز به اهانت های رکیک به خودم و خانواده ام کرده است. از همه دوستان موسیقی ایرانی تقاضای ریپورت و بلاک صفحه مذکور را دارم.»
فریدون شهبازیان همچون آهنگسازان شاخص و جریان ساز موسیقی کشورمان است که ضمن ساخت موسیقی متن بیش از ۴۰ فیلم سینمایی از کارگردانان شاخص سینمای کشورمان تا حالا آلبوم های مختلفی را در حوزه موسیقی به مخاطبان ارائه کرده است که از آن جمله می توان به «جام تهی» با صدای محمدرضا شجریان، «شبانگاهان» با صدای عبدالحسین مختاباد، «چرخ گردون» با صدای علی اصغر شاه زیدی، «سروش آسمانی» با صدای علی اصغر شاه زیدی، «رباعیات خیام» با صدای مرحوم احمد شاملو، «کاشفان فروتن شوکران» با صدای مرحوم احمد شاملو، «بشنو ازنی» با صدای شهرام ناظری و «گریز» با صدای نادر گلچین، «وقتی برگشتم» و موسیقی متن فیلم «شیر سنگی» اشاره نمود.

منبع: