حسینی پور در گزارش آبنما کار خبر داد؛ پیگیری دوز سوم واکسن هنرمندان پیشکسوت

به گزارش آبنما کار نیکنام حسینی پور با بیان این که احیانا مراسم خاکسپاری و خاکسپاری زنده یاد کامبیز درمبخش دوشنبه ۱۷ آبان برگزار می شود، از پیگیری برای تزریق دوز سوم واکسن کرونای هنرمندان پیشکسوت اطلاع داد.

نیکنام حسینی پور مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت درباره مراسم خاکسپاری و خاکسپاری زنده یاد کامبیز درمبخش به خبرنگار مهر اظهار داشت: مقرر است یکشنبه بامداد جلسه ای برای هماهنگی مراسم خاکسپاری استاد کامبیز درمبخش داشته باشیم و تصمیم نهایی برگزاری این مراسم بعد از آن مشخص خواهد شد. اما به احتمال زیاد مراسم خاکسپاری پیکر و خاکسپاری آن مرحوم روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه برگزار می شود و پیکر ایشان هم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.
وی بیان نمود: فکر می کنم همسر استاد کامبیز درمبخش هم درگیر بیماری شده اند و خودشان هم در منزل بودند تا این که به علت وخامت حالشان در بیمارستان آتیه بستری شدند. استاد درمبخش چندین سال پیش، یک دوره بیماری سرطان را پیروزمندانه پشت سر گذاشته بود اما متأسفانه با وجود دریافت دو دوز واکسن کرونا، از پس مبارزه با این بیماری برنیامد.
مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در پاسخ به این که برای هنرمندان پیشکسوت نظیر استاد درمبخش و عزت الله مهرآوران که دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند اما ابتلای آنها به کرونا بسیار با ریسک بالا است، چه برنامه ای برای دوز سوم واکسیناسیون دارید، اظهار داشت: برای دریافت واکسن دوز سوم یا دوز یادآور هنرمندان پیشکسوت، با مرکز فرماندهی واکسیناسیون کشوری و همکاران دکتر زالی صحبت کرده ام تا زمانی برای تزریق این دوز تعیین کنند که بزودی از راه مؤسسه اعلام خواهد شد.