بازدید مجانی از برج آزادی تهران

بازدید از برج آزادی برای هموطنانی که در برج آزادی تهران تزریق واکسن انجام می دهند، مجانی است.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی برج آزادی، سیدعباس عظیمی مدیر برج با عنایت به استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس تهران در میدان آزادی اعلام نمود: به مدت یک هفته، کسانی که در محل برج آزادی تهران از راه واحد سیار اورژانس تهران مستقر در سطح میدان آزادی واکسن دریافت نمایند، به صورت مجانی می توانند در همان روز از بخش گردشگری برج آزادی بازدید نمایند.
وی پیشتر اعلام نموده بود که به پاس قدردانی از زحمات عوامل اورژانس امکان بازدید پرسنل اورژانس در سطح کشور و خانواده هایشان از برج آزادی به صورت مجانی فراهم گشته است.
با همکاری اورژانس تهران شرایطی فراهم شده تا هموطنان بتوانند در تمامی رده های سنی واکسن را در کنار برج آزادی دریافت نمایند.
یک واحد سیار اورژانس تهران در محوطه برج آزادی برای تزریق واکسن سینوفارم برای تمامی گروههای سنی از ساعت ۸ بامداد تا ۱۷، مستقر و عموم مردم، هنرمندان، توریستهای داخلی و خارجی هم می توانند در این واحد واکسن سینوفارم دریافت نمایند و سپس از نماد ملی کشور به صورت مجانی بازدید نمایند. علاقه مندان می توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶ از مجموعه برج آزادی بازدید نمایند.

منبع: