امکان بازدید حضوری از موزه ملی علوم و فناوری با رعایت پروتکل ها

به گزارش آبنما کار موزه ملی علوم و فناوری ایران در طول هفته و به غیر از روزهای تعطیل، با رعایت پروتکلهای بهداشتی پذیرای علاقه مندان به علم و فناوری است.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، بنا بر تصویب شورای موزه در خصوص بازگشایی این مجموعه، درهای این موزه به روی علاقه مندان و مخاطبان باز است و افراد می توانند به صورت انفرادی و گروهی (به صورت محدود) از گالری های موزه ملی علوم و فناوری بازدید کنند.
بر طبق این گزارش، با عنایت به روند مداوم بیماری ناشی از کرونا و حفظ سلامت افراد، پذیرش مخاطب از جانب موزه به صورت تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی انجام می پذیرد و بازدیدکنندگان هم موظف به رعایت این پروتکل ها هستند.
فعالیت موزه ملی علوم و فناوری ایران روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ بامداد تا ۱۵ بوده و هم اکنون گالری های کهن بوم، ابزار نجوم کهن، ابزار جراحی کهن، مورس تا موبایل و نور (اپتیک) آماده بازدید علاقه مندان است.
به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، علاقه مندان به بازدید از این موزه می توانند به صورت حضوری به ساختمان موزه مراجعه نموده و یا به صورت آنلاین از راه سامانه رزرو بازدید به آدرس https: //www.inmost.ir/booking/ زمان بازدید خویش را رزرو کنند. همینطور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۶۶۷۲۴۶۹۴ و ۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۷ تماس گرفته یا به وبسایت موزه به آدرس https: //inmost.ir/ رجوع کنند.

منبع: