ازسرگیری گردشگری در فیجی

به گزارش آبنما کار مقام های «فیجی» با دستیابی به حد معین شده برای شمار افراد واکسینه شده این کشور محدودیت های کرونایی را کم می کنند.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا و به نقل از فرانس ۲۴، بگفته نخست وزیر «فیجی»، با وجود واکسینه شدن ۸۰ درصد از جمعیت بزرگسال این کشور، روز یکشنبه تغییراتی که بر روی محدودیت های کرونائی اعمال خواهد شد اعلام می شود.
ماه گذشته مقام های این کشور اعلام نموده بودند در صورت دستیابی به حد مشخصی از واکسیناسیون در «فیجی»، مرزهای این کشور به روی کشورهای «فهرست سبز» همچون استرالیا، نیوزیلند، ژاپن، کانادا، کره جنوبی، سنگاپور و بخش هایی از ایالات متحده آمریکا باز خواهد شد.
بازدیدکنندگان از این کشور باید بطور کامل واکسینه شده باشند و قبل از سفر نتیجه منفی آزمایش کرونا را دریافت نمایند.
بازدیدکنندگان در «فیجی» در مناطق مشخصی از کشور حضور خواهند داشت که تمام کسانی که با آنها در ارتباط هستند، از کارکنان هتل گرفته تا گردانندگان تور، همگی واکسینه هستند.
گردشگری در اقتصاد «فیجی» سهم ۴۰ درصدی دارد و احیای این صنعت برای جلوگیری از رشد فقر در این کشور لازم است.
این کشور قبل از آن که نوع دلتای ویروس کرونا در ماه آوریل شیوع پیدا کند، ویروس کرونا را کنترل کرده بود. شمار مبتلایان در ماه جولای افزوده شد و آمار روزانه تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا به بالای ۱۲۰۰ مورد رسید. با این وجود در روز شنبه، فقط ۴۰ مورد جدید مبتلاشدن به این ویروس گزارش شده است.