در کمیسیون بودجه مطرح شد تاکید ضرغامی بر استفاده از ظرفیت گردشگری حلال

به گزارش آبنما کار نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تاکید وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی بر استفاده از ظرفیت گردشگری حلال در جهت منافع کشور و مردم اطلاع داد.
محمد خدابخشی در گفتگو با ایسنا ضمن اشاره به حضور وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه این کمیسیون اظهار داشت: عزت الله ضرغامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و در مورد برنامه ها و نگاههای خود مطالبی را مطرح و به سوالات و دغدغه های نمایندگان پاسخ داد.
وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن یادآوری اهمیت این کمیسیون در پشتیبانی از اهداف این وزارت خانه اعلام کرد؛ از تمام ظرفیت ها و فرصت ها باید برای توسعه حوزه گردشگری و ایجاد منابع درآمدی پایدار در شرایط کنونی بهره برد.
خدابخشی افزود: ضرغامی بر داشتن نگاه تحول گرایانه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری تاکید و بیان کرد؛ یکی از مزیت های نسبی ما مذهبی بودن مردم است و گردشگری حلال امروز در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت منافع کشور و مردم استفاده نمود. همینطور وی توجه به گردشگری داخلی و استفاده مناسب از ظرفیت وزارت خانه میراث فرهنگی در صدور مجوزها را از دیگر برنامه های خود برشمرد.
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان نمود: نمایندگان هم در این جلسه ضمن اشاره به این که گردشگری پیشانی اقتصاد کشور و معیار سنجش امنیت است، خواهان برنامه ریزی مناسب این وزیر پیشنهادی در این حوزه شدند.

منبع: