خزانه دار جامعه هتلداران کشور خطاب به ضرغامی؛ تمدید اولویت ها و مهلت های کرونایی لازمه بقای صنعت توریسم

به گزارش آبنما کار یزد خزانه دار جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه باید وزیر آینده گردشگری، تمدید مهلت های در ارتباط با تسهیلات و قبوض انرژی را در دستور کار و اولویت قرار دهد، اظهار داشت: آقای وزیر این میراثی است که برای شما در بخش گردشگری به جا مانده است.
«سید امیرناصرالدین طباطبایی» در گفت و گو با ایسنا و خطاب به وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه وزیر بطور قطع از مجلس رای خواهد گرفت، اظهار نمود: باید ببینیم چالش های پیش روی وزیر جدید و این وزارت خانه نوپا چیست و سپس برای آنها برنامه ریزی جدی صورت گیرد.
وی که متعقد است نخستین مساله، حفظ باقی مانده صنعت توریسم موجود است، خاطرنشان کرد: بخشی از این صنعت ورشکسته شده و بخشی از آن باقی مانده است اما این بخش با میلیونها تومان وام با اقساط از طریق رسیده و بدهی های بسیار زیاد انرژی روبروست که باید برای آن هم تدابیری اندیشیده شود.
خزانه دار جامعه هتلداران کشور با اشاره به اینکه آخر مهلت تسهیلات حمایتی و امهال اقساط و بدهی های در ارتباط با به قبوض انرژی مانند آب و برق و گاز شهریور ماه از راه می رسد، اظهار داشت: همه این اقساط باید شهریور ماه توسط فعالان این صنعت پرداخت گردد در حالیکه هنوز گردشگری حال و روز خوبی ندارد.
طباطبایی خاطرنشان کرد: آقای وزیر این میراثی است که برای شما در بخش گردشگری به جا مانده است و باید تمدید اولویت ها و مهلت های کرونایی ستاد کرونا را در دستور کار داشته باشید تا گردشگری بتواند به فعالیت اولیه خود ادامه دهد.

منبع: