بررسی موقعیت های سرمایه گذاری

آبنما کار: شرکت در کلاس هایی نظیر آموزش بازار فارکس در موسسه سهامیر و بسیاری از موضوعات تخصصی و پیشرفته همچون استفاده از سیستم معاملات الگوریتمی ، اکسپرت فارکس بسیار برای عموم سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اهمیت دارد.

شرکت در کلاس هایی نظیر آموزش بازار فارکس ، آموزش پیشرفته بورس ، آموزش مدیریت ریسک ،  اموزش اکسپرت نویسی  ، اموزش بازارآتی در موسسه سهامیر  و بسیاری از موضوعات تخصصی و پیشرفته همچون استفاده از سیستم معاملات الگوریتمی ، اکسپرت فارکس بسیار برای عموم سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اهمیت دارد و میتواند وزنه های بسیار سنگین ریسک را از روی سرمایه ترزشمند خود برداشته و با اسودگی خاطر به انجام معاملات تجاری و سرمایه گذاری خود بپردازند .

اهمیت بازار فارکس و همچنین تاثیر اون بر سرمایه سپرده گذاران بر کسی پوشیده نبوده و نیست . طبق امار بیش از 90 درصد افراد تازه وارد در بازار فارکس در نهایت با ضرر مالی و روحی از بازار خارج میشوند ،  دلیل این موضوع را عدم دانش کافی در زمینه های ذکر شده میتوان جست و جو کرد.

بدون تردید فعالیت در بزرگترین بازار سرمایه گذاری در جهان بدون داشتن تخصص و تجربه امکانپذیر نمیباشد ، چه بسیار افرادی که بدون علم و تجربه به این بازار وارد شدند و سرمایه خود را از دست دادند . بعبارتی این بازار برای مبتدیان و افراد بی تجربه قتلگاه سرمایه هاست !

معامله گران واقعی انگشت شمار است!

به ندرت میتوان یک معامله گر حرفه ای و واقعی را در کشور یافت ، توجه داشته باشید در فارکس بیش از 98% افرادی که ادعای فعالیت در این بازار را دارند … تحلیلگر هستند نه معامله گر! این بدان معناست که بیش از 98% افراد بصورت تئوریک با مباحث بازار فارکس آشنایی دارند اما نمیتوانند از این بازار سود کسب کنند .

معرفی ( سهامیر ) بهترین مرکز تخصصی اموزش فارکس در کشور :

اموزش فارکس از دو دید معامله گری و تحلیلگری بسیاز حائز اهمیت دارد ، بعنوان یکی از بهترین موسسات اموزش فارکس در کشور میتوان مرکز سهامیر را نام برد . سهامیر با داشتن بالغ بر 30 سال تجربه و فعالیت در بازار جهانی فارکس بعنوان یکی از برترین موسسات اموزش فارکس در کشور شناخته میشود ، بدون شک این موسسه با داشتن بالاترین سطح علمی در کشور توانسته بهترین تحلیلگران و معامله گران حال حاضر در کشور را تربیت کند ، این موسسه با دارا بودن بیش از 20 شعبه داخلی و خارجی یکی از بهترین اموزشگاه ها در حوزه بازار فارکس بشمار می آید .

شرایط برگزاری دوره های اموزشی سهامیر :

1-      دوره اموزش حضوری و آکادمیک بازار فارکس

2-      دوره اموزش آنلاین و غیر حضوری بازار فارکس

3-      بسته های اموزشی و آفلاین فارکس

نحوه برگزاری دوره های اموزشی در مرکز سهامیر :

1-     آموزش ترمیک و آکادمیک

2-     آموزش کوتاه مدت و فشرده ( مختص دانشپذیران شهرستانی )

( در مرکز سهامیر اموزشها بصورت عمومی 20 نفره و خصوصی 3 نفره برگزار میشود همچنین از نظر زمانبندی کلاس ها در نوبت عصر و نوبت صبح بطور همزمان برکزار میشود )

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر میتوان به سایت رسمی سهامیر به آدرس  sahamir-ac.com مراجعه نمایید .