مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد: جولان تورهای گردشگری در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش آبنما کار لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: شاهد جولان تورهای گردشگری در وضعیت قرمز کرونایی در استان هستیم.
سیدامین قاسمی امروز ۲۱ فروردین ماه، اظهار نمود: متأسفانه به دنبال بی توجهی بعضی از تورهای گردشگری نسبت به بحران شیوع کرونا، شاهد جولان تورهای گردشگری در وضعیت قرمز کرونایی در لرستان هستیم که در همین راستا از ورود چند اتوبوس تور گردشگری به دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی به مناطق بسطام و تنگ پیازه ممانعت به عمل آمد.
وی خاطرنشان کرد: این گردشگران به طور عمده از استان های اصفهان، تهران، کرمانشاه و اراک و… بودند که با هماهنگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و حضور اماکن نیروی انتظامی در محل، آخرین اتوبوس گردشگران هم متوقف گردید.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تصریح کرد: از بانیان تورهای خاطی مدارک و مستندات لازم دریافت شد و پرونده قضایی این سری تورهای متخلف جهت بررسی و اعمال برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی ارجاع داده خواهد شد.
قاسمی ضمن اشاره به اینکه اغلب شهرهای لرستان در وضعیت قرمز اخطار شیوع کرونا قرار دارند، تاکید کرد: فصل بهار زیبایی های استان را چندین برابر کرده است اما از مردم تقاضا داریم در شرایط بحران کرونا و بخصوص اینکه در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار داریم از انجام هرگونه سفر خودداری کرده تا بعد از نابودی این ویروس منحوس در کمال صحت و سلامتی پذیرای شما هموطنان باشیم.

منبع: