با حضور مدیر انجمن اهدای عضو ایرانیان؛ یک تفاهمنامه همکاری در انجمن موسیقی ایران به امضا رسید

آبنما کار: به گزارش آبنما کار، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و مدیریت انجمن اهدای عضو ایرانی ها در چارچوب موضوعات مختلف حوزه موسیقی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، به دنبال دیدار و مذاکرات امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانی ها و امید قبادی نایب رئیس این انجمن موارد مختلف نحوه همکاری در میان ۲ انجمن بررسی و تفاهمنامه ای در این چارچوب منعقد گردید.
لزوم معرفی و برگزاری جلسات مختلف با فعالان حوزه موسیقی در جهت ارتقای فرهنگ اهدای عضو و پیوند اعضا و کمک به نجات جان بیماران نیازمند به اعضای پیوندی، استفاده از ظرفیت اجراهای صحنه ای برای حضور خانواده های محترم اهداکننده و بیماران فهرست انتظار، کمک و پشتیبانی از برگزاری جشنواره های موسیقی و سرود با مبحث اهدای عضو، درج محتواهای فرهنگی در فضاهای تبلیغی زیر پوشش انجمن موسیقی ایران و استفاده از ظرفیتهای شعب استانی انجمن موسیقی ایران بعضی از موارد این تفاهمنامه است.
در یادداشت تفاهمنامه مشترک انجمن موسیقی ایران و سازمان مردم نهاد انجمن اهدای عضو ایرانی ها بر لزوم تعامل و همکاری طرفین در جهت مشارکت در فعالیت‎ های در ارتباط با فرهنگ سازی اهدای عضو و پیوند اعضا در کشور، تاکید گردیده است.