به خوانندگی مسعود راستین؛ یک تک آهنگ پاپ ویژه شهدا منتشر می شود

آبنما کار: مسعود راستین از خوانندگان موسیقی پاپ طی روزهای آینده تک آهنگ شهر من و تو را با موضوع شهدا و دفاع مقدس پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی پروژه، اثر «شهر من و تو» با صدای مسعود راستین با موضوع شهدا و جنگ به زودی منتشر می شود.
مسعود راستین خواننده درباره ی اثر جدید خود اظهار داشت: اثر جدیدم «شهر من و تو» با موضوع شهدا و جنگ در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی منتشر می شود که ویدئو کلیپ این اثر همزمان با انتشار اثر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
این خواننده در ادامه بیان کرد: در جامعه ما با پیشرفت تکنولوژی مردم ایران با وجهه دیگری از جنگ و شهدا آشنا شدند که هدف ما این بود از رسالت و از خود گذشتگی های این عزیزان بیشتر بگوییم.
وی اضافه کرد: در ابتدا یک قطعه ساخته شد و چندین سال در ‌بایگانی من بود که با همکاری و همفکری فرید حامدی تصمیم گرفتیم شعر مناسبی انتخاب نماییم که درباره ی جنگ و شهدا باشد در نتیجه این اثر موسیقایی در استودیو سرنا ضبط شد و مقرر است از طرف موسسه بین المللی فرهنگی_هنری پیکادو منتشر شود.
این هنرمند در ادامه اشاره کرد: هدف ما این است که نسل جدید بیشتر با موضوع جنگ آشنا شود و بهتر است از رویکرد نسبی دور شویم برای اینکه موثر نیست در نتیجه ما کوشیدیم با رویکرد بطورکامل جدید مخاطب و جوانان را با موضوع جنگ و شهدا آشنا نماییم.
این خواننده درباره ی اعضا و نوازندگان اظهار داشت: ژانر این اثر پاپ_کلاسیک است و از ارکستر و سازهای زهی در این اثر استفاده شده است. همین طور ایمان جعفری پویان نوازنده کلارینت، بابک ریاحی پور نوازنده گیتار باس، علی جعفری پویان نوازنده ویولن، تینا جامه گرمی، یگانه حسینی نیا، میلاد موحدی تنظیم کننده از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

منبع: