در قالب یک پروژه موسیقایی؛ آلبوم پدر گواردیولا منتشر می شود

به گزارش آبنما کار، پروژه موسیقایی پدر گواردیولا با حضور خوانندگانی چون سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح عدل پرور و معرفی خوانندگان جدید در چارچوب یک آلبوم گروهی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، دست اندرکاران تولید سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت اله تصمیم گرفته اند که تمامی قطعات موسیقی ساخته شده برای این سریال را در چارچوب آلبومی مستقل، روانه بازار موسیقی کشور کنند.
در این آلبوم که با بیشتر از ۱۰ قطعه مقرر است روانه بازار موسیقی کشور شود، قطعاتی از سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح، کورش مهربان و چند خواننده جوان منتشر خواهد شد.
به گفته سعید نعمت اله کارگردان «پدر گواردیولا» در بخش های آینده و البته فصل دوم سریال هم خواننده های جدیدی در این سریال همکاری خواهند داشت که به مرور اسامی آنها هم منتشر خواهد شد.
«پدر گواردیولا» یک ملودرام اجتماعی است که داستان یک خانواده را روایت می کند که وقوع یک حادثه باعث دگرگونی روابط شان در زندگی شده و سرنوشت مسیری از جنس متفاوت برای شان رقم می خورد.
امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها و تعدادی دیگر بازیگران این سریال هستند.

منبع: