رونمائی از تابلوی نقاشی غدیر اثر هنرمند خوزستانی

به گزارش آبنما کار، تابلوی نقاشی غدیر با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد، معاون راهبردی و امور استانهای حوزه هنری کشور، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان و… رونمایی گردید.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، عصر امروز پنجشنبه آئین رونمایی از اثر تابلوی نقاشی «غدیر» با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد، معاون راهبردی و امور استانهای حوزه هنری کشور، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، امام جمعه موقت اهواز و… برگزار گردید.
حجت الاسلام آرش نیک نژاد، صاحب این اثر در مورد خلق این اثر اظهار داشت: غیر از تکنیک کار که متفاوت و منحصر به فرد است به لحاظ مفهوم تلاش شده که نگاهی دیگر به غدیر در این تابلو باشد.
وی اضافه کرد: معمولا نگاره های غدیر بعد زمینی و مردمی را به تصویر کشیدند اما در این اثر بعد الهی و عرشی آن نشان داده شده و این که ملائک در دو کتیبه جدا کار شده نشانگر حریم و مقام ولایت است.
حجت الاسلام نیک نژاد ضمن اشاره به این که کاشی کاری تابلو کاشی کاری حرم امیرالمومنین در نجف است، بیان نمود: نوع ترکیب بندی این تابلو با کارهای قبل بسیار متفاوت تر است به این گونه که از طرح های اسلیمی به صورت کتیبه ای کار شده است.

منبع: