نمایشگاه مشترک موزه ملی علوم و فناوری و باغ موزه قصر

آبنما کار: موزه ملی علوم و فناوری ایران از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد نمایشگاه مشترکی را با همکاری باغ موزه قصر برگزار می نماید.

به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، ۱۸ می، مصادف با ۲۸ اردیبهشت، از طرف ایکوم جهانی «روز جهانی موزه» نام گذاری و شعار جهانی سال ۲۰۲۳ با عنوان «موزه، پایداری و حال خوب» از طرف این نهاد بین المللی تعیین شده است و موزه ها در همین راستا برنامه های مختلفی را اجرا می کنند. به همین مناسبت، موزه ملی علوم و تکنولوژی روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ نمایشگاه مشترکی با همکاری باغ موزه قصر به مدت یک هفته از ۲۸ اردیبهشت الی ۳ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۵ برگزار می نماید و بصورت رایگان از مخاطبان خود پذیرایی خواهدنمود.

بنابر اعلام روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران، در این نمایشگاه آثاری شامل نجوم و فیزیک در دو بخش علوم و فناوری ‎های قدیم ایران و علوم و تکنولوژیهای جدید به نمایش در خواهد آمد. بازدید برای عموم آزاد است و علاقه مندان به بازدید می توانند برای بازدید از این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه رسمی موزه www.inmost.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۸۸۲۰۳۵۳۰ و ۸-۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۷ تماس بگیرند.

منبع: