از سالن میلاد نمایشگاه؛ شروع فصل تازه کنسرت های طلیسچی

آبنما کار: علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ تازه ترین کنسرت خودرا در حالی برگزار کرد که وی تصمیم دارد طی هفته های آتی در استرالیا و دیگر کشورها کنسرت هایی را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

به گزارش آبنما کار به نقل از امور رسانه ای کنسرت، علیرضا طلیسچی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد، بعد از اجراهای گوناگون در فروردین دور تازه کنسرت خودرا به تهیه کنندگی مهران غفوریان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران شروع شد.
تور کنسرتهای طلیسچی از اول اردیبهشت به ترتیب در متل قو، محمود آباد، آمل و دبی انجام شد و در ایام پنجم، ششم و هفتم مجموعا سه شب نیز در گرگان ادامه داشت. این در حالیست که وی شب گذشته میزبان مخاطبانش در پایتخت بود.
طلیسچی بعد از اجرای تهران راهی گنبد کاووس شد تا ۲ شب به یادماندنی را برای مخاطبانش در این شهر بسازد. این خواننده نهم و دهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر گنبد کاووس روی صحنه می رود.
خواننده «بارون اومد و یادم داد» همین طور مقرر است در کشور استرالیا روی صحنه برود و چندین اجرا برگزار کند.
طلیسچی شامگاه جمعه هشتم اردیبهشت سال جاری بعد از اجراهای گوناگون در ایران و خارج از کشور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران طی ۲ سانس روی صحنه رفت و به اجرای منتخبی از قطعات محبوب و پرمخاطب خود و قطعه تازه انتشار یافته اش پرداخت.

طلیسچی در این کنسرت بعد از اجرای تازه ترین آهنگ انتشار یافته اش با نام «بهم برس» به سراغ قطعه ۱۳ ساله خود با نام «قرار نبود» رفت و این قطعه را با همراهی ساز پیانو و همخوانی تماشاگران اجرا کرد.
یکی از نکات قابل توجه این اجرا ارتباط خوب بین خواننده و مخاطبان حاضر در سالن و همراهی و همخوانی تماشاگران در تمامی قطعات خصوصاً «قاف»، «یه دریا نریم»، «قرار نبود» و «لیلا» بود.
محمد عارف گیتار نایلون، پارسا رفیع گیتار الکتریک، آرمان ابراهیمی بیس، امیرحسین آزموده پرکاشن، ادوارد دانیال زاده درامز و مسیح منتظری گیتار الکتریک اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می دادند.

منبع: