با پایان تعطیلات شب های قدر؛ کدام خوانندگان خودرا برای برگزاری کنسرت آماده می کنند؟

آبنما کار: برخی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ طی روزهای پیش رو و با پایان گرفتن شب های گرامی قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) خودرا برای برگزاری فصل تازه کنسرت ها آماده می کنند.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، همزمان با پایان گرفتن ایام گرامی شب های قدر و سوگواری شهادت حضرت علی (ع) تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان خود برای برگزاری کنسرت در تهران و دیگر شهرهای کشور آماده می کنند.
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته معین زندی، مسعود صادقلو، آرمین زارعی، گرشا رضایی، علیرضا طلیسچی و مجید رضوی همچون خوانندگانی هستند که تا به امروز نامشان در لیست برگزارکنندگان کنسرت در جزیره کیش دیده می شود.
براساس برنامه ریزی هایی که تعدادی از آنها در سامانه های فروش بلیت کنسرت ها دیده می شود، سالار عقیلی در شهر گرگان، پرواز همای در شهر یزد همچون خوانندگانی هستند که طی روزهای پیش کنسرتهای خودرا پیش روی مخاطبان قرار می دهند.
علی عبدالمالکی، محسن ابراهیم زاده، مهدی احمدوند، رحیم شهریاری و ناصر زینلی هم از دیگر خوانندگانی هستند که اجرای آنها در تهران قطعی شده است.
برگزاری این کنسرت ها در شرایطیست که هنوز نامی از هنرمندان دیگرگونه های موسیقایی در زمینه های مختلف غیر از مواردی اندک خبری نیست؛ گویا بحران عدم برگزاری اجراهای زنده در زمینه های غیر موسیقی پاپ وارد مرحله جدیدی شده که باید دید طی روزهای آینده چه سرنوشتی پیش روی هنرمندان فعال این حوزه در حوزه اجراهای زنده خواهد بود.

منبع: