به تهیه کنندگی رضا مهدوی؛ تازه ترین آلبوم میلاد کیایی منتشر گردید

آبنما کار: آلبوم به یادگل ها با آهنگسازی و تنظیم میلاد کیایی و خوانندگی سروش مظفری یکی از تازه ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که در ایام پایانی سال ۱۴۰۱ در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، «به یادگل ها» عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های انتشار یافته در ایام باقیمانده از سال ۱۴۰۱ است که به آهنگسازی و تنظیم میلاد کیایی، دکلمه فاطمه آل عباس و خوانندگی سروش مظفری توسط نشر «راوی» پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.
رضا مهدوی تهیه کننده این آلبوم در رابطه با این اثر نوشته است: «مجموعه «به یاد گل ها» تلاش و کوشش جناب استاد میلاد کیایی از چهره های سرشناس عرصه موسیقی در راه زندگانی است که بخشی از حاصل عمر شریف خویش را با نهایت توجه به نغمگی و گوش آشنایی مردمانی که با گوش هوش جان می شنوند، طراوتی تازه در فرهنگ شنیداری موسیقی ایران مهیا می سازد.
این هنرمند بخشی از تاریخ موسیقی معاصر و سرشار از هوش و خاطره و دقت نظر اجتماعی – هنری هستند که با درک و دریافت منحصر و برخوردار از روابط عمومی قوی این مهم هم سبب شده در تک نوازی سنتور و در اجراهای گروهی و آهنگسازی، آثارشان مورد اقبال عمومی قرار گیرد.
خوشبختانه خواننده جوان جناب آقای سروش مظفری، در این مجموعه با صدای گرم و نرم به خوبی از عهده برآمده و نشان از آن دارد که اعتماد در اختیار گذارده آهنگساز به خویش را صحه گذاشته و مهر تایید هم گرفته است.

موسیقی ایرانی سرشار از رنگارنگی و شنیدنی های جذاب است که از سوی موسیقیدانان با گرایش ها و گونه های مختلف به گوش ها روانه می شود و این دفعه هم هنرمندان ارزشمند میلاد کیایی با رمز آشنایی به فرهنگ شنیداری سبک زندگی خانواده ایرانی بر هرچه بهتر شنیدن آثار موسیقایی اش از اوان جوانی تابحال گوش نوازانه کوشیده است. استاد اشعاری هم با صدای گرم و شیوا و گفتار دلنشین و آهنگین خوانده اند و به یادگار گذاشته اند همچنان که در مجموعه «میلاد فرهنگ» این ذوق ورزی را بنا نهادند.
اینجانب سپاس بیکران دارم از بنده نوازی، توجه و محبت استاد میلاد کیایی که همیشه مرهون الطافشان بوده ام و این دفعه هم با آلبوم «به یاد گل ها» این بنده را به مهر نواخته و لایق بزرگواری خود دانسته اند.»

منبع: