با گرامیداشت علی حاتمی؛ حسن کچل نوروز در رادیو نمایش شنیدنی می شود

آبنما کار: به گزارش آبنما کار، رادیو نمایش سال جاری با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد علی حاتمی، نسخه نمایش رادیویی حسن کچل را روی آنتن می برد.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محمدپورحسن که تنظیم رادیویی و کارگردانی نمایش رادیویی «حسن کچل» را بر عهده دارد اظهار داشت: نمایش رادیویی «حسن کچل» را بر مبنای نمایشنامه و فیلمنامه زنده یاد علی حاتمی نوشته ام و تغییراتی در صحنه های نمایشی این اثر ایجاد کردم تا شکل رادیویی آن برای شنوندگان باورپذیر شود.
وی اضافه کرد: «حسن کچل» یکی از قوی ترین آثار زنده یاد علی حاتمی است که در واقع مهر استاندارد موزیکال آثار ادبیات نمایشی ایران را در خود دارد.
نمایش موزیکال رادیویی «حسن کچل» به نویسندگی و کارگردانی محمد پورحسن، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری مجید آیینه، افکتوری نرگس موسی پور، بازیگری محسن بهرامی در نقش حسن کچل، محمدآقا محمدی در نقش همزاد و شاعرو حکیم باشی، نازنین مهیمنی در نقش چهل گیس، علی میلانی در نقش پدرچهل گیس، شمسی صادقی در نقش مادرحسن کچل، فرشید صمدی پور در نقش حسین کچل، عباس توفیقی در نقش پهلوان، محمد شریفی مقدم در نقش دیو و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و ساخته شده است.
همچنین فردین لاهورپور، سمیه عباسی، کاوه آهنگرانی، میلاد شکری و نرگس موسی پور نوازندگی نمایش رادیویی «حسن کچل» را بر عهده داشتند.
«حسن کچل» ۲۹ اسفند، ساعت ۲۲: ۱۵ دقیقه به رادیو نمایش می آید.

منبع: