دوقلوی آواز ایران برنده جایزه فستیوال جهانی شدند

آبنما کار: علی و محمد سعیدی، دوقلوی آواز ایران برنده مدال برنز فستیوال جهانی موسیقی شدند.

علی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین دستاورد گروه موسیقی برادران سعیدی با خوانندگی علی و محمد سعیدی گفت: آخرین حضور این گروه موسیقی را در فستیوال جهانی گلوبال موزیک آواردز ( Global Music Awards) بود.
وی اضافه کرد: این فستیوال یک ماه گذشته برگزار و نتایج آن شب گذشته اعلام گردید و علی و محمد سعیدی جایزه مدال برنز را گرفتند.
این هنرمند عرصه موسیقی کشورمان اشاره کرد: گروه موسیقی برادران سعیدی به سبب اجرای آنلاین قطعه موسیقی Youth (جوانان) در بخش موسیقی ایرانی از مسابقه بزرگ جهانی ( Global Music Awards) شد.
وی با اعلان اینکه این فستیوال جهانی موسیقی جز هفت جشنواره برتر جهان است، افزود: هر سال این جشنواره در آمریکا برگزار می گردد و به هنرمندان مستقل می پردازد.
سعیدی اشاره کرد: حمید لالی تنظیم کننده قطعه موسیقی Youth بوده و سنتور این کار هم امیر حسین معلم زده است.
گفتنی است علی و محمد سعیدی تنها دو قلوی آواز ایران بین اعوام و خواص موسیقی شناخته شده هستند، ضمن این که از معروف ترین آثار آنها می توان به تیتراژ سریال پشت کوه های بلند، قطعه «نگاری منی» و «روزگار» اشاره نمود.
سال گذشته این دو برادر هنرمند عرصه موسیقی در پروژه بلبل های پارسی ساخته استاد علی رهبری هنرنمایی کردند، لازم به ذکر است پروژه بلبل های پارسی توسط کمپانی معتبر و بین المللی ناکسوس در بازار جهانی موسیقی منتشر خواهد شد.

منبع: