در آستانه فصل تازه کنسرت ها؛ امیر عظیمی تک آهنگ جدید منتشر نمود

به گزارش آبنما کار امیر عظیمی خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان در آستانه برگزاری فصل جدید کنسرتهای خود تازه ترین تک آهنگ خویش را پیش روی مخاطبان قرار داد.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی پروژه، امیر عظیمی خواننده موسیقی پاپ که طی ماه های اخیر فعالیتهای گوناگونی را در حوزه تولید و پخش تک آهنگ ها داشته است، از روز بیست و سوم تیرماه سالجاری فصل تازه کنسرتهای خویش را در مرکز همایش های برج میلاد تهران آغاز خواهد نمود.
این کنسرت آغازگر فصل تازه فعالیتهای امیر عظیمی بعنوان یک خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ است که با اجرای آثار منتخب آلبوم این هنرمند و برخی از تک آهنگ های انتشار یافته از وی در فضایی متفاوت همراه خواهد بود.
این خواننده که نخستین کنسرت رسمی خویش را اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد، در آستانه برگزاری فصل جدید فعالیتهای خود، اخیرا تک آهنگ جدیدی را هم پیش روی طرفداران قرار داد.
«من با همه بدم جز تو» عنوان تازه ترین تک آهنگ امیر عظیمی است که با ترانه و آهنگسازی شاهین شیخی، تنظیم علی تیرداد، میکس و مسترینگ محمد فلاحی، عکاسی و طراحی کاور شایلی شاکری در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
امیر عظیمی تیرماه سال ۱۴۰۰ نخستین آلبوم رسمی خود با نام «سیب هوس» را توسط شرکت «ترانه شرقی» در چارچوب ۱۲ قطعه منتشر نمود. این آلبوم تلفیقی از قطعات جدید و پرمخاطب وی بود که فضای ویژه موسیقی این خواننده را در بر دارند؛ فضایی که به قول وی متکی بر ترانه های عاشقانه متفاوت و پر از تصاویر بدیع و ملودی های منحصر به فردی بود که در آثارش تجربه کرده است.
کنسرت جدید امیر عظیمی روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه سالجاری به تهیه کنندگی محسن رجب پور توسط شرکت «ترانه شرقی» طی دو نوبت در ساعتهای ۱۸: ۳۰ و ۲۲ میزبان مخاطبان در مرکز همایش های برج میلاد تهران خواهد بود.

منبع: