با حکم مدیرعامل بنیاد رودکی؛ رییس مجموعه برج آزادی منصوب گردید

آبنما کار: با حکم مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد رودکی، فرزاد هوشیار پارسیان به عنوان رییس برج آزادی و مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی منصوب گردید.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، با حکم مجید زین العابدین مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد رودکی، فرزاد هوشیار پارسیان به عنوان رییس برج آزادی و مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی منصوب گردید.
مجید زین العابدین در حکمی با انتصاب فرزاد هوشیار پارسیان به ریاست مجموعه برج آزادی، اهتمام به بازتعریف رویدادها و برنامه های فرهنگی هنری برای روایت تاریخ انقلاب اسلامی، پشتیبانی از برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، بر پایی موزه های هنری متناسب با رویکرد عدالت فرهنگی و توسعه دیپلماسی فرهنگی را از ماموریت های این مجموعه فرهنگی هنری برشمرد.
همچنین در این حکم، گسترش تعاملات میان نخبگان و هنرمندان، توسعه گردشگری فرهنگی هنری، روزآمدسازی موزه ها و انعکاس پیشرفت های تمدنی و هنری عهد جمهوری اسلامی از اولویت های دوره ی جدید مدیریت برج آزادی تعریف شده است.
مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد رودکی به رییس جدید برج موزه آزادی ماموریت داده است نسبت به حفظ و صیانت از تالارها، ابنیه، مرمت و بهسازی فضاهای مختلف این اثر ملی برنامه ریزی کند.
بهره گیری از تجهیزات و تکنولوژی جدید برای ارائه خدمات به هنرمندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از دیگر ماموریت ها و تکالیف رییس جدید برج آزادی است.
فرزاد هوشیار پارسیان، دانش آموخته کارشناسی رشته ادبیات نمایشی و کارشناس ارشد مدیریت است و علاوه بر تهیه کنندگی مجموعه های نمایشی و هنری، ریاست ستاد گردشگری تهران، مدیرعاملی برج میلاد و… را در کارنامه دارد.
مدیرعامل بنیاد رودکی همین طور از زحمات سید عباس عظیمی در دوره سرپرستی برج آزادی قدردانی کرده است.

منبع: