فریلنسرینگ و کسب درآمد از منزل

اگر جزو کسانی هستید که دنبال کار میگردید و یا قصد بهبود اوضاع مالی و درآمد خود را دارید توصیه می‌کنم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یافتن کارخوب و داشتن درآمد مناسب برای تامین نیازهای زندگی، یکی از مهم ترین مسائلی است که هر انسان در طول زندگی خود با آن دست و پنجه نرم می‌کند. گواه این ادعا این است که، شما همواره می‌توانید کسانی را پیدا کنید که از نداشتن کار مناسب گله میکنند. بنابراین اگر جزو کسانی هستید که دنبال کار میگردید و یا قصد بهبود اوضاع مالی و درآمد خود را دارید توصیه می‌کنم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

 

بشر همواره به دنبال آسایش و راحتی بیشتر است بنابراین همواره تلاش می‌کند تا مناسب ترین شرایط را برای کار کردن خود ایجاد کند. فیلنسرینگ یا کسب درآمد اینترنتی از راه دور، به کمک توسعه اینترنت و گسترش استفاده از آن در میان مردم و برای رفع نیازهای انسان و افزایش راحتی و کارایی او به وجود آمده است و موجب شده تا انسانها از قید و بندهای آزاردهنده و دست و پا گیری مانند حضور مداوم و منظم در محل کار، کارکردن برای شخصی دیگر و جواب پس دادن به او، نداشتن ساعت کاری منعطف و مواردی از این دست که باعث می‌شد آنها توان کنترل تمام جنبه‌های زندگی خود را نداشته نباشند راحت شده و بتوانند در زمان و مکان دلخواه خود کار کنند و بر حسب علاقه و شرایط خود تصمیم بگیرند که چه ‌کاری را قبول یا رد کنند. بیماری کرونا و الزام به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نیز به گسترش این امر کمک کرد و باعث شد بسیاری از افراد دورکاری و کار کردن به عنوان یک فریلنسر را برگزینند.

 

منبع:

https://iusnews.ir/fa/news-details/391852/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%9B-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF/