محسنی بندپی: وزارت گردشگری بازه زمانی فروش بلیت هواپیما و قطار داخلی را افزایش دهد

نایب رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی تاکید کرد که باید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بازه زمانی برای فروش بلیت حمل و نقل عمومی جهت مسافرت های درون شهری را افزایش دهد تا گردشگران فرصتی برای برنامه ریزی داشته باشند.
محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: با عنایت به محدودیت زمانی برای خرید بلیت وسایل حمل و نقل عمومی شامل قطار، هواپیما و اتوبوس برای سفرهای درون شهری لازم است وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بازه زمانی خرید بلیت را افزایش دهد.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی با برداشته شدن محدودیت های کرونایی ورود گردشگران به مناطق گردشگری بیشتر شده، طبیعتا آنها برای سفرهایشان به صورت سالانه و ماهانه برنامه ریزی می کنند پس قشنگ نیست فقط زمان دو هفته ای برای خرید بلیت در نظر گرفته شود. باید زمان بیشتری حداقل در یک ماه برای خرید بلیت اختصاص داده شود تا گردشگران هم فرصت بیشتری برای برنامه ریزی داشته باشند چون در غیر این صورت نه تنها تصمیم گیری برای آنها سخت می شود در همین زمان دو هفته ای بلافاصله بلیت ها به فروش رسیده و امکان خرید برای همه هم فراهم نمی گردد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: باید سیستم های حمل و نقل هوایی و ریلی بتوانند با برنامه ریزی درست ظرفیت هایشان را برپایه نیازها گسترش دهند تا گردشگران با اطمینان خاطر و بدون دغدغه برای سفرهایشان برنامه ریزی کنند.