برای برگزاری کنسرت؛ خوانندگانی که در ماه رمضان به کیش می روند

آبنما کار: برخی از خوانندگان شناخته شده موسیقی در روزهای ماه مبارک رمضان که در پایتخت شاهد برگزاری کنسرتهای کمتری هستیم، در جزیره کیش کنسرتهای خودرا برگزار می کنند.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان که شاهد برگزاری کنسرتهای کمتری در پایتخت هستیم، عمده هنرمندان فعال این عرصه امسال تلاش خودرا انجام داده اند تا در جزیره کیش و تعدادی دیگر از شهرها کنسرتهای خودرا برگزار کنند.
البته در تهران هم تعدادی از گروه ها و هنرمندان نیز مقرر است در نیمه اول ماه مبارک رمضان کنسرت هایی را در تهران برگزار کنند که از آن جمله می توان به برگزاری کنسرت گروه «ماکان» در تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اشاره داشت.
بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی روز چهارشنبه بیست و چهارم فروردین ماه در شهر کرمان، گرشا رضایی روز یکشنبه بیست و یکم فروردین ماه، علیرضا طلیسچی روز سه شنبه بیست و سوم فروردین، محسن یگانه روز سه شنبه بیست و سوم فروردین، بهنام بانی روز پنجشنبه بیست و پنجم فروردین در جزیره کیش کنسرت هایی را برای طرفداران خود اجرا می کنند.
رضا صادقی، نیما مسیحا، سینا درخشنده، روزبه بمانی، گروه «ایوان»، محسن ابراهیم زاده، حمید هیراد، فرزاد فرخ، معین زد، امیر عظیمی، شاهین بنان، مسعود صادقلو، مجید رضوی، آرمین زارعی، علی یاسینی، رستاک حلاج، دانوش، محمد لطفی، رضا مریدی، سهیل مهرزادگان، راغب هم همچون خوانندگانی هستند که نام آنها در ردیف هنرمندانی است که به زودی کنسرتهای خودرا برگزار خواهند کرد.