در قالب ادعیه خوانی منتشر شد؛ آلبومی از خواننده قطعه به طاها به یاسین

به گزارش آبنما کار آلبوم روشنا مشتمل بر بخش هایی از ادعیه و زیارات با نوای علی فانی از خوانندگان شناخته شده حوزه موسیقی مذهبی اخیرا پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، «روشنا» عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های موسیقایی در حوزه موسیقی آیینی و مذهبی است که با نوای علی فانی از خوانندگان شناخته شده این حوزه که با دعای «به طاها به یاسین» در بین مخاطبان شناخته شده، پیش روی علاقه مندان قرار گرفته است.
در این مجموعه که پیش از این هم در چارچوب های دیگری به صورت دیجیتالی انتشار یافته، ادعیه و زیارت هایی چون «زیارت عاشورا»، قطعه «نوای حسین»، «زیارت پیامبر اکرم در روز شنبه»، «دعای نور»، «دعای علقمه»، حدیث کساء»، «زیارت امین الله» و «دعای کمیل» در قالبی متفاوت قرائت شده است.
علی فانی همچون هنرمندان جوان کشورمان است که سال ها پیش با قرائت نوای «به طاها به یاسین» مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و از آن زمان تابحال آثار دیگری را در حوزه موسیقی مذهبی، آیینی و ادعیه و زیارت های مختلف منتشر نموده است.
این خواننده مذهبی که طی سال های گذشته کمتر در مصاحبه و گفتگوی رسانه ای حضو ر داشته در این سال هایی که از فعالیتش در حوزه تولید آثار مذهبی می کند، کوشیده تا به اضافه کردن گونه های به روز حوزه موسیقی فضای متفاوتی را در آثار خود ایجاد نماید. فضایی که توانست در زمان کمی مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. شرایطی که باعث تولید آثاری مشابه توسط خوانندگان و دیگر ذاکران خاندان شد. فانی در فعالیتهای موسیقایی خود آلبومی با نام «عرش فرشیان» را منتشر نموده که این آهنگ یکی از قطعه های آلبوم مورد نظر است.

منبع: