شب گذشته برگزار شد؛ ستاره باران در کنسرت امیر عظیمی

امیر عظیمی خواننده پاپ کشورمان شب گذشته نخستین کنسرت خودرا روی صحنه برد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، نخستین کنسرت امیر عظیمی خواننده پاپ کشورمان به تهیه کنندگی محسن رجب پور شب گذشته سه شنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۱۹ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی انجام شد.
در این کنسرت که با ظرفیت ۳۰ درصدی میزبان علاقمندان موسیقی بود، مخاطبان به شکل دو در بین روی صندلی ها مستقر شده بودند و رعایت پروتکلهای بهداشتی از نکات قابل توجه بود.
گروه امیر عظیمی با لباس یک دست مشکی روی صحنه آمدند و این خواننده جوان در ابتدای این کنسرت بیان کرد: خدا را شکر می کنم که شما را در اینجا می بینم، خیلی وقت بود که منتظر این صحنه بودم، من به جهت اینکه به این لحظه و به این صحنه برسم بیشتر از ده سال زحمت کشیدم، این نخستین اجرای من است بدین سبب اگر تپق زدم امیدوار هستم من را ببخشید و فقط خاطره خوب از امشب در یادتان بماند.
وی در ادامه اظهار نمود که قطعات «خبر داری» و «مجنون» از ترک های مورد علاقه اوست و سپس به اجرای این قطعات و چند آهنگ دیگر پرداخت.
عظیمی سپس با معرفی میهمانان کنسرت خود مطرح کرد: امشب اینجا ستاره باران است، تک تک شما برای من مثل ستاره هستید و باز هم از شما ممنونم. امشب می خواهم یکی از بزرگ ترهای خودم را معرفی کنم؛ او راهنمای خوبی در مسیری که من پیمودم بود او چهره مدیریتی است به افتخار دکتر کرباسیان دست بزنید. ضمن این که دو دوست خوب دارم که به یاد دارم چه شب هایی با هم در استودیو بودیم و با هم کار می کردیم هر دو با عشق هستند یکی تنظیم کننده «خبر داری» یعنی علی تیرداد، و شاهید شیخی از گروه «ماه بانو». یک دوست خوب و خوش قلب هم امشب اینجاست که او بهنام میرزایی است، میلاد موسوی هم از دوستان خوب من است، با امید صباغ نو هم خاطرات زیادی دارم فرداد انصاری خواننده، امیر حیدری تنظیم کننده، آیدا مصباحی و… از دیگر عزیزانی هستند که من را همراهی کردند.
این خواننده جوان در ادامه در بین تشویق های مخاطبان به اجرای «زیباترین پاییز»، «لیلی»، «مجمع الناز»، «خورشید»، «ماه بانو» و چند قطعه دیگر پرداخت.
وی در ادامه به معرفی نوازندگان گروه خود پرداخت و چند قطعه دیگر همچون «دلبستگی»، «قفس» و «طلوع سرخ» را اجرا کرد.
عظیمی سپس از دست اندرکاران شرکت «ترانه شرقی» و شخص محسن رجب پور تشکر ویژه کرد.
این خواننده جوان در ادامه «توی آسمون» را خواند.
پایان بخش کنسرت امیر عظیمی اجرای قطعه «خبر داری» بود که به سبب علاقه مخاطبان به این قطعه، آنرا تکرار کرد.