طبیعت در نگاه معاصر نمایشگاه جدید ژاله شد

به گزارش آبنما کار نمایشگاه گروهی نقاشی طبیعت در نگاه معاصر روز جمعه ۶ اسفندماه در گالری ژاله افتتاح می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی گالری، مجموعه ای از آثار نقاشی هنرمندان با عنوان «طبیعت در نگاه معاصر» در گالری ژاله به نمایش درمی آید. در این نمایشگاه ۴۰ اثر از ۱۴ هنرمند در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «وقتی در دنیای معاصر در رویارویی با طبیعتی که پیش رو داریم ناامید می شویم، طبیعتی که دیگر وجود ندارد و یا تخریب شده است، می توانیم به تصویری که از طبیعت در ذهنمان شکل گرفته برگردیم و آغاز به خلق روایت تازه ای نماییم. در نتیجه تصویری به وجود می آید که می تواند در ذهن هر بیننده ای هویت مستقلی داشته باشد و هر فرم بار معنایی تازه ای بیابد.
در هم آمیختن خیال و حقیقت از خصوصیت های آثار پیش روست. در واقع این مجموعه نتیجه برخوردی است که هنرمندان با محیط اطرافشان داشته اند و بعد از شناخت و درک و دگرگونی این برخورد در ضمیر ناخودآگاهشان، در مرحله تخیل دست به خلق آثار زده و تلاش کرده اند این بازسازی ذهنی را به نمایش بگذارند و در این سیر تکاملی با مخاطب همراه شوند.»
در نمایشگاه «طبیعت در نگاه معاصر» آثاری از شیرین آزادی، شادی اجباری، پریناز حدادی، صلاح حسنی، الهه رمضانی، عباس سلامتی، امیرحسین عالی، ارمغان عالی، مولود عکاف زاده، محدثه عیوض خانی، فرزاد قاضی زاهدی، مهسا کیال ها، نیلوفر کنعانیان و گلشن یکتائیان به نمایش در می آید.
نمایشگاه «طبیعت در نگاه معاصر» ۶ تا ۱۶ اسفند در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، پس از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست. علاقه مندان می توانند هر روز به جز شنبه ها از ساعت ۱۳ تا ۲۰ و در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با رعایت پروتکلهای بهداشتی به گالری ژاله رجوع کنند.

منبع: