به آهنگسازی بردیا صدرنوری؛ تک آهنگ بی کلام آسمان منتشر گردید

تک آهنگ بی کلام آسمان به آهنگسازی بردیا صدرنوری و تنظیم برای ارکستر امید نیک بین با تقدیم به دختران ایران زمین در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
دریافت 8 MB
به گزارش آبنما کار به نقل از مهر به نقل امور رسانه ای پروژه، تک آهنگ «آسمان» به آهنگسازی بردیا صدرنوری، آهنگساز، پژوهشگر و نوازنده پیانو با تنظیم برای ارکستر امید نیک بین از آهنگسازان، نوازندگان و مهندسان صدای کشورمان در دسترس شنوندگان قرار گرفت.
این تک آهنگ که مدتی پیش مجوز خودرا از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است، قسمتی از تازه ترین مجموعه موسیقایی به آهنگسازی بردیا صدرنوری است که با تنظیم و ارکستراسیون امید نیک بین در استودیو شهر صدای پارسیان ضبط و به زودی در قالب آلبوم بی کلام «آن روزها» منتشر خواهد شد.
علی جعفری پویان، میثم مروستی، علیرضا دریایی نوازندگان ویولن، میثم مروستی و سهراب برهمندی نوازندگان ویولا، مهرداد عالمی نوازنده ویولنسل، هادی اسماعیلی نوازنده کنترباس، حسام صدفی نژاد نوازنده ابوا و پرهام عرب گرافیست، گروه اجرائی تک آهنگ «آسمان» را می سازند.
بردیا صدرنوری در توضیح انتشار این اثر موسیقایی نوشته است:
«آسمان» نام دخترم است که برگرفته از یکی از بزرگترین، زیباترین و شگفت انگیزترین جلوه های خلقت است. من این اثر را به عشق دخترم ساخته و آنرا همزمان با سالروز تولدش منتشر کردم. این تک آهنگ را به فرزندم و به همه دختران پاک سرشت و سربلند کشورم به امید شادابی و سرزندگی همیشگی دختران ایران زمین تقدیم می کنم.»