آغاز تحویل آثار هنرمندان به چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به مرحله تحویل آثار رسیده است و هنرمندان اصل آثار خویش را در محل برگزاری جشنواره واقع در موسسه فرهنگی و هنری صبا فرهنگستان هنر تحویل می دهند.

به گزارش آبنما کار به نقل از ستاد خبری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، فرآیند برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر این طور است که نخست هنرمندان عکس آثار خویش را در تارنمای جشنواره بارگذاری می کنند و هیأت انتخاب آثار را برای حضور در نمایشگاه انتخاب می کنند و سپس هنرمندان اصل آثار را در رشته های نقاشی، نگارگری، مجسمه، خوشنویسی، هنرهای جدید و سرامیک در مؤسسه فرهنگی و هنری صبا به دبیرخانه تحویل می دهند. چاپ آثار رشته های عکاسی، کاریکاتور، طراحی گرافیک (پوستر) و تصویرسازی به عهده جشنواره است که تا آغاز جشنواره این آثار بر مبنای اندازه های اعلام شده، چاپ و برای نمایشگاه آماده می شود.
هنرمندان تا روز دوم بهمن ماه فرصت دارند تا اصل آثار خویش را تحویل بدهند. سپس، هیأت انتخاب، با رؤیت اصل آثار، انتخاب نهایی را برای نمایشگاه انجام می دهند.
آئین گشایش چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر جمعه ۱۵ بهمن ماه در مؤسسه فرهنگی هنری صبا فرهنگستان هنر برگزار می گردد و نمایشگاه تا روز ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

منبع: