در گزارش آبنما کار مطرح شد؛ جزئیات اولین دیدار وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ

آبنما کار: برخی از تهیه کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ در جلسه ای که ظهر روز گذشته دوشنبه بیستم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، به بیان تعدادی از دغدغه ها و مشکلات خود در این عرصه پرداختند.

محمد حاتم پور از تهیه کنندگان شناخته شده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تعدادی از نکات مطرح شده در نشست ظهر روز دوشنبه بیستم دی ماه تهیه کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: به همت مجتبی امینی از تهیه کنندگان حوزه سینما و تلویزیون که مدتی است در زمینه موسیقی نیز به فعالیت مشغول می باشد، جلسه ای با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از تهیه کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ برگزار شد
وی اضافه کرد: سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری (خواننده)، آرین بهاری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند، هادی زینتی، محمدحسین توتونچیان، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند همچون حاضران در این جلسه در محل وزارت ارشاد بودند.
وی اضافه کرد: تا آنجا که به یاد دارم این جلسه تقریباً نخستین جلسه برخی از هنرمندان و دست اندرکاران موسیقی پاپ کشورمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این قالب طی چهار دهه اخیر بود که در آن آقای وزیر تلاش داشت تا گوش شنوایی برای اهالی موسیقی در جهت بیان دیدگاه ها و دغدغه هایشان باشد تا در صورت استمرار چنین برنامه هایی بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی این حوزه از موسیقی را مرتفع نماییم.

این تهیه کننده اظهار نمود: این برای ما بسیار باارزش بود که در جلسه یاد شده تهیه کنندگان و اهالی موسیقی می توانستند بصورت مستقیم مباحث و مشکلاتی را که با آن دست و پنجه نرم می کنند را با یک مقام عالی در بین بگذارند. چونکه در سالهای پیش فقط تعداد کمی از تهیه کنندگان و دست اندرکاران موسیقی چنین امکانی را داشتند که بتوانند با وزیر دیدار داشته باشند. دیداری که آن هم برای بیان مسائل شخصی بود و عموماً هم جنبه صنفی نداشت. اما خوشبختانه این فرصت خوبی بود که ما بتوانیم خیلی از مشکلات و مسائل را با آقای وزیر در بین بگذاریم. البته این را هم بگویم جناب اسماعیلی در این نشست کوشش کرد تا گوش شنوای این جمع باشد تا در جلسات آینده فضای دقیق تری برای حل مشکلات به وجود آید.
حاتم پور در آخر اظهار داشت: با صحبت هایی که صورت گرفته قرار شده تا جلسات مستمری از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی موسیقی پاپ اجرا شود این در حالیست که در این نشست نماینده ای از طرف وزیر ارشاد معرفی و قرار شد که وی نسبت به پیگیری مسائل مطرح شده در این جلسه که به طور قطع در آینده جزییات بیشتری از آن مطرح خواهد شد اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: