با حکم محمود شالویی؛ رئیس فرهنگسرای نیاوران انتخاب شد

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی رئیس فرهنگسرای نیاوران را منصوب نمود.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی ابوالفضل همراه را به سمت رئیس فرهنگسرای نیاوران منصوب نمود.
محمود شالویی در حکم ابوالفضل همراه نوشته است: با توجه به تجربه پربار هنری، سوابق پرارزش مدیریتی و شناختی که از حسن همراهی و همکاری صمیمانه جنابعالی با جامعه هنری سراغ دارم، به باعث این حکم بعنوان مشاور اینجانب و رئیس فرهنگسرای نیاوران منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند قادر متعال ضمن بهره گیری از نیروی انسانی کاردان و تجارب هنرمندان ارجمند، امکانات و منابع در اختیار را در جهت برنامه ریزی اصولی و هدفمند به منظور انجام وظایف محوله، بخصوص برنامه های بین المللی در حوزه های متنوع هنری برای معرفی هنر اصیل ایرانی اسلامی به کار گیرید.
ابوالفضل همراه متولد ۱۳۵۵ و فارغ التحصیل نمایش از دانشکده هنرهای زیبا در زمینه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت دارد. رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و برگزاری و داوری جشنواره های فرهنگی، هنری تئاتر، فیلم، رسانه های دیجیتال و نشریات همچون سوابق همراه می باشد.
سرپرست معاونت امور هنری همینطور در حکمی مریم رضایی را بعنوان مشاور معاونت هنری منصوب نمود.
شالویی در حکم رضایی نوشته است: نظر به تعهد و شایستگی که از آن برخوردارید و با توجه به اهمیت حوزه مشاوره و نقش آن در پیشبرد امور محوله، سرکار عالی را بعنوان «مشاور معاونت امور هنری» منصوب می نمایم. امیدوارم با همفکری و همراهی سایر همکاران در پرتو الطاف خداوند بزرگ قرین توفیق و تایید باشید.

منبع: