معاون راهبردی استان های حوزه هنری: ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوع ادبیات پایداری و انقلاب منتشر می شود

معاون راهبردی استانهای حوزه هنری اظهار داشت: امسال ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوع تاریخ و ادبیات پایداری و همین طور تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی توسط حوزه هنری منتشر یا تألیف می شود.

میثم مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ۴۰۰ کتاب با مبحث ادبیات پایداری طی سالجاری به وسیله حوزه هنری انتشار یافته یا در دست تالیف است، تصریح کرد: این کتاب ها در زمینه هایی مانند تاریخ شفاهی توسط هنرمندان و نویسندگان بومی و مستعد منتشر و روانه بازار شده است.
وی از استقبال خوب مردم از کتاب ها اطلاع داد و اضافه کرد: روایت خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچون موضوعات اصلی این کتاب ها بوده است.
معاون حوزه هنری با اشاره به اینکه این کتب به مقوله پیشرفت و جهاد در کشور طی ۴۳ سال انقلاب اسلامی هم پرداخته است، ابراز کرد: بعضی از این کتاب ها به انتشار رسیده و برخی دیگر در دست تالیف هستند.
مرادی از پویش رسانه ای ناکوک با هدف پرداختن به معضلات و مشکلات اجتماعی کشور هم اطلاع داد و ابراز کرد: خروجی این پویش که توسط حوزه هنری بوجود آمده در فضای مجازی و سایر ظرفیت های رسانه ای خواهد بود.
وی اضافه کرد: طرز کار این پویش به این شکل است که هر روز یک اثر کوتاه تصویری و پویانمایی با هدف بیان مسائل اجتماعی را منتشر می شود تا مردم در جریان راهکارهای برون رفت از مسائل و معضلات با زبان ساده و روان قرار بگیرند.