چهل سال طراحی جلد در زیر روی جلد

به گزارش آبنما کار نمایشگاهی از برترین طرح جلد کتاب های انتشار یافته از جانب حوزه هنری و نشر سوره مهر در چهل سال گذشته، به نمایش در می آیند.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، نمایشگاه طرح جلدهای برتر کتاب های چاپ شده از طرف حوزه هنری و انتشارات سوره مهر در چهار دهه اخیر با عنوان «زیر روی جلد» جمعه ۲۱ آبان ماه افتتاح می شود.
به گفته مقداد شیرعلی دبیر نمایشگاه «زیر روی جلد»، افتتاحیه این رویداد با بیش از ۳۵۰ طرح جلد برتر این سال ها، با حضور تعدادی از هنرمندان، مسئولان فرهنگی و مدیرعامل نشرهای مختلف شروع شده و تا ۲۷ آبان هم دایر است. در اختتامیه این نمایشگاه هم دو هنرمند از هر دهه بعنوان برگزیده اعلام می شوند.
در قسمتی از متن معرفی این نمایشگاه نوشته شده: «زیر روی جلد» رویه ای دارد از جلد کتاب های حوزه هنری و انتشارات سوره مهر در بیشتر از چهار دهه و لایه ای زیرین از تحولات چهل سال قبل. این نمایشگاه دعوت به تماشاست؛ تماشای زیر و روی جلد و آنچه فراتر از آن می توان دید.»
علاقه مندان می توانند برای حضور در افتتاحیه ساعت ۱۷ به گالری خانه عکاسان واقع در خیابان سمیه، جنب حوزه هنری مراجعه کنند. این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع: