بازدید صدها هزار نفر از اکسپو دبی

آبنما کار: نمایشگاه اکسپو 2020 که مدتی است فعالیت خودرا در امارات متحده عربی آغاز نموده از زمان شروع تا حالا صدها هزار بازدید به ثبت رسانده است.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا و به نقل از نشنال، «اکسپو ۲۰۲۰ دبی» از یکم اکتبر تا حالا بیش از ۷۰۰ هزار بازدید به ثبت رسانده است.
اکسپو دبی با حضور غرفه های کشورهای مختلف از یکم اکتبر شروع به کار کرده و از آن زمان تا هفدهم اکتبر ۷۷۱، ۴۷۷ بلیت بازدید از این نمایشگاه به ثبت رسیده است. آمار بازدید از اکسپو در طول یک هفته با ۱۲ درصد افزایش روبه رو بوده است.
این آمار تمامی دارندگان بلیت های فیزیکی را شامل می شود اما اعضای هیات نمایندگان و میهمانان شرکت کنندگان بین المللی و کارکنان اکسپو شامل این آمار نمی شوند.
بگفته معاون ارتباطات اکسپو، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از بازدیدکنندکان دو بار و بیش از ۳۵هزار نفر بیش از سه بار از این مکان بازدید کرده اند. از زمان شروع اکسپو بازدیدکنندگانی از ۱۸۱ کشور از این مکان بازدید کرده اند.
شمار بازدیدکنندگان مجازی نیز از یکم اکتبر تا حالا به ۹.۳ میلیون نفر رسیده است. در روز نخست فعالیت اکسپو بیش از ۵۳ هزار نفر از این مکان بازدید نمودند. انتظار می رود با فرارسیدن هفته سوم شمار بازدیدکنندگان نیز با حضور دانش آموزان افزایش پیدا کند.
مسئولان اکسپو هفته گذشته اعلام نمودند بلیت رایگان در اختیار افراد زیر ۱۸ سال، ۶۰ ساله و بالاتر، افراد کم توان، خانه دارها، رانندگان تاکسی و کارکنان بیمارستان ها قرار می گیرد.
این رویداد تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ یعنی به مدت شش ماه با حضور بیش از ۱۹۰ کشور همچون ایران ادامه خواهد داشت. ایران امسال با روایتی از شهرزاد قصه گو و با شعار «ایران؛ تمدن کهن و استوار تنوع اقوام و میزبان ملت ها» در اکسپو دبی حضور دارد.

منبع: