تسریع در بهبود سفر با تبلیغات دیجیتال

آبنما کار: خراسان رضوی با افزایش میزان واکسیناسیون در سرتاسر جهان، مقاصد استقبال از مسافران را آغاز کردند، بیشتر شرکتهای مسافرتی هم به دنبال این مورد هستند که چگونه از تبلیغات برای برنامه های بهبودی استفاده کنند و خویش را اولویت مخاطبان پساکرونا قرار دهند اما همان گونه که رهبران این صنعت، فرصت های بالقوه را تشخیص داده و تصدیق کرده اند، امکان دارد بهترین روش های بازاریابی سال ۲۰۲۰ برای سال جاری موثر نباشند و برای سال ۲۰۲۱ باید به دنبال روش های دیگری بود.
به نقل از نیوز، مهم نیست که چگونه بهبودی در سال ۲۰۲۱ حاصل می شود، اما روند «عادی جدید» با عنایت به اولویت های کاملا نو برای یک جامعه جهانی به نوآوری و همدلی نیاز دارد که بعضی از آنها در ذیل ذکر شده است تا عرضه دهندگان سفر، بهبودی سفر در پساکرونا و پس از آنرا تسریع کنند.
تکامل برندهای مسافرتی در پساکرونا
در حالیکه صنعت سفر برای بهبودی بعد از همه گیری آماده می شود، عرضه دهندگان سفر باید پیام های خویش را با تغییر در ذهنیت، عادات، نیازها و انتظارات مشتری هماهنگ کنند که مهم ترین آن سلامت و ایمنی خواهد بود.
تغییر قوانین حفظ حریم خصوصی
تغییر قوانین حفظ حریم خصوصی، عرضه کنندگان را به مناطق کم جمعیت جدید سوق می دهد و عرضه کنندگان سفر می توانند برای ارتباط با شرایط مخاطبان، عرضه خدمات و جمع آوری اطلاعات مسافران در قالب رعایت مقررات، از نقاط ارتباطی موجود برای مثال وبسایت، فرآیند بدون تماس و بازخورد مشتری استفاده کنند.
تحول در راهبردهای تبلیغات
تغییر در مدلهای توزیع دیجیتال راهبردهای تبلیغات را متحول خواهد نمود. ارائه کنندگان باید بازگشت بودجه سفر را هم در نظر بگیرند. تغییرات گسترده بر راهبردهای تبلیغاتی آنها تأثیر خواهد گذاشت و چندین نگاهی که محبوبیت بیشتری دارد شامل مواردی است که ارتباط مستقیم با مخاطبان دارد، کمیسیون محور و متصل به متاسرچ (ابر جستجوی قوی)، تلویزیون و ویدئو باشد.

تغییر داده های بازاریابی
اندازه گیری های جدید چشم انداز داده های بازاریابی را تغییر می دهد. مرزهای بسته و مسافران زمین گیر در سال ۲۰۲۰، عرضه کنندگان را مجبور به ارزیابی مجدد موفقیت کمپین های خود کرده است و بر روش های بهتر سنجش مشارکت، فراتر از رزروها یا ورودی ها تمرکز خواهد نمود. بین این تغییرات در همه گیری و قانون جدید متمرکز بر حریم خصوصی، روش های فرسوده برندهای مسافرتی برای درک مسیر خرید مشتری اهمیت کمتری دارد و ردیابی آنها دشوارتر خواهد شد. حالا که مسافران قصد تغییر اهداف و شیوه های خویش را دارند، مقایسه داده های سالهای گذشته هم بسیار مهم خواهد بود.
در سال ۲۰۲۱ تصمیمات همچنان داده محور خواهند بود اما داده ها تغییر کرده اند و ارزیابی عرضه کنندگان آن هم باید تغییر کند اما چگونگی انتخاب برندهای مسافرتی برای بازبینی در رویکرد خود، تا حد زیادی به شرایط خاص، اهداف تجاری و پیشرفت بهبود در بازار آنها بستگی دارد. به عبارت دیگر، در سال ۲۰۲۱، بعضی از عرضه کنندگان موارد ارزیابی شده را تنظیم و برندهای دیگر بر تنظیم نحوه سنجش موفقیت تمرکز می کنند.
همکاری
همکاری برای بازاریابان مقصد بسیار مهم خواهد بود. کمپین های موثر بازاریابی مشارکتی، قدرت همکاری با نخستین راهبردهای دیجیتال را برای رسیدن به چندین نقطه تعامل کاربر با محصول مسافرتی ترکیب می کند. عرضه کنندگان می توانند در هر مرحله از سفرهای برنامه ریزی شده خود، پیشنهاداتی را به مسافران گروه بندی شده بر مبنای مقصد عرضه کنند. این همکاریهای چند جانبه مسافران را ترغیب و حمایت می کند تا مدت طولانی تری مقصد مورد نظر را تجربه کنند.
سفرهای منصفانه و پایدارتر
بازاریابان سفرهای آینده را منصفانه و پایدارتر تصور می کنند. طبق نتایج بررسی ها، ۵۳ درصد از مسافران جهانی اعلام کردند که این بیماری همه گیر، چشم آنان را نسبت به تأثیر انسان بر محیط زیست گشوده و سبب شده است تا در آینده سفرهای پایداری داشته باشند. ۶۹ درصد از مسافران انتظارات بیشتری در خصوص این که صنعت سفر، گزینه های بیشتری در این حوزه عرضه کند را گزارش کردند.
برای تأمین تقاضای مخاطبان در برابر تعهدات اخلاقی شفاف، برندهای مسافرتی باید خود و همینطور دغدغه ای که برای این مورد دارند را نشان دهند. برندهای مسافرتی برای برقراری ارتباط با مشتریان باید اولویت های خویش را باردیگر تعریف و ارزش های مهم خویش را به صورت روشن بیان کنند.

منبع: