سرپرست جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان منصوب گردید

آبنما کار: سمنان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان منصوب گردید.
در مراسمی با حضور سرپرست امور مجلس و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیر کل امور مجامع و تشکل های مردم نهاد وزارتخانه، حمید رضا دوست محمدی بعنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان معرفی گردید.
حمید رضا دوست محمدی سرپرست جدید میراث فرهنگی استان سمنان دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری است و سال هاست که در مناصب مختلف این اداره کل فعالیت دارد.
حمیدرضا دوست محمدی که سابقه ریاست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان و معاونت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان را در کارنامه خود دارد، جایگزین مهدی جمل مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان شده است.
جمال که در دی ماه 98 بعنوان سرپرست و دراردیبهشت ماه 99 بعنوان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان معرفی شده بود، سابقه مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان را نیز در کارنامه خود داشت.
در حکم دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خطاب به حمیدرضا دوست محمدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان آمده است:
اجرای برنامه های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل ها و رستوران های سنتی و بین راهی، ایجاد و راه اندازی بازارچه ها و فروشگاه های صنایع دستی، حفاظت و پاسداری از میراث باارزش فرهنگی-تاریخی و مرمت و احیاء بناهای تاریخی و استفاده حداکثری از ظرفیت های بخش خصوصی و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهم ترین شاخصه هایی است که انتظار می رود در امتداد تحقق اهداف سازمان اهتمام لازم بعمل آید.
توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید را از درگاه حضرت حق خواستارم.

منبع: