هفتمین نمایشگاه هنرهای تجسمی کلکسیونر افتتاح می شود

به گزارش آبنما کار آثاری از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندانِ دهه های آغازین ورود هنر مدرن به ایران در چارچوب هفتمین نمایشگاه کلکسیونر جمعه ۱۷ بهمن افتتاح می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، هفتمین نمایشگاه «کلکسیونر» با آثاری از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندانِ دهه های آغازین ورود هنر مدرن به ایران روز جمعه ۱۷ بهمن ماه در گالری آرتیبیشن به صورت فیزیکی و آنلاین افتتاح می شود.
این نمایشگاه با ۲۹ اثر از ۲۷ هنرمند و مشاهیری چون احمد اسفندیاری، ژازه تباتبایی، رضا مافی، ابراهیم فرجی، حسین کاظمی، کریم نصر، نصرالله افجه ای، قاسم حاجی زاده، ناصر اویسی، جلال شباهنگی، محمد احصایی، علی اکبر صنعتی، فریده لاشایی، مهدی حسینی، محمد فاسونکی، حسین محجوبی، واحد خاکدان، گارنیک درهاکوپیان، مجتبی رمزی، محمدعلی ترقی جاه، رضا بانگیز، هادی روشن ضمیر، عبدالرضا قماشچی، علی گلستانه، حامد رشتیان، منوچهر نیازی و عبدالرضا دریابیگی برگزار می شود.
نمایشگاه کلکسیونر از سال ۱۳۹۷ با هدف گردآوری آثار هنر ایران، نقطه ی آغازی برای همکاری آرتیبیشن با مجموعه داران، گالری داران و خریداران حرفه ای شد.
این سلسله نمایشگاه ها با دسترسی خود به سه قشر وسیع گالری داران، مجموعه داران و هنرمندان آثار، در هفتمین دوره خود جامعه بزرگی را گرد هم آورده تا نمایشی از آثار ناب تاثیرگذارترین هنرمندان مدرن و هنرمندان معاصر سرشناس را عرضه نماید.
نمایش و فروش آثار تا ۲۶ بهمن به مدت ده روز و افتتاحیه آن روز جمعه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن خواهد بود. برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه می توانید به آدرس تهران خیابان شریعتی، پایین تر از حسینه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ رجوع کنید. همینطور آثار این نمایشگاه برای علاقه مندانی که در تهران سکونت ندارند یا در قرنطینه به سر می برند به صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن www.artibition.net به معرض نمایش گذاشته می شود.

منبع: