عبدالحسین مختاباد با مهر مطرح کرد؛ کوچه عشق یادگار منتشرنشده مرحوم راغب

خواننده و آهنگساز سرشناس موسیقی ایرانی از مرحوم احمدعلی راغب بعنوان یکی از آهنگسازان پیشرو و متواضع کشورمان در حوزه موسیقی یاد کرد.

عبدالحسین مختاباد از خوانندگان و مدرسان شناخته شده موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت احمدعلی راغب استاد موسیقی ایرانی بیان نمود: عجب پاییز بدی شده که در آن برخی از بهترین و شناخته شده ترین هنرمندان موسیقی کشورمان را از دست می دهیم و امروز هم با خبر شدیم که استاد احمد علی راغب یکی از بهترین و ممتازترین هنرمندان موسیقی ایرانی به سمت پروردگار شتافت.
وی اضافه کرد: من با زنده یاد احمدعلی راغب از دهه ۶۰ آشنا هستم و او را هنرمندی دیدم که همواره متواضع و آهنگسازی متخلق بود. او همچون افرادی بود که وقتی هنرمندان جوان حوزه موسیقی به او رجوع می کردند به کمک آنها می آمد و از هیچ تلاشی برای پیشرفت و معرفی آنها دریغ نمی کرد.
این خواننده موسیقی ایرانی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: من با مرحوم راغب دو اثر را تولید کردیم که اولی با عنوان «اشک مهتاب» در سالهای گذشته منتشر گردید. دومین اثر هم «کوچه عشق» نام دارد که متاسفانه هیچگاه وارد بازار موسیقی نشد. اما بطور حتم آنچه در تجربه همکاری با این هنرمند داشتم اساسا خاطراتی ماندگار و پرارزش است که فراموشش نخواهم کرد.
مختاباد در انتها اظهار داشت: متاسفانه پس از دوران بازنشستگی مرحوم راغب گوشه گیری را برگزید و امروز هم خبر فوت او را می شنویم. به هر صورت او یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین آهنگسازانی بود که ضایعه درگذشتش اساسا برای موسیقی کشورمان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

منبع: