در گفت وگو با آبنما کار مطرح شد؛ بسته حمایتی جدید دولت از فعالان گردشگری نویدبخش اما کم تأثیر

به گزارش آبنما کار یزد رئیس جامعه هتلداران یزد و خزانه دار جامعه هتلداران کشور اعلام بسته جدید حمایتی دولت ویژه فعالان گردشگری را نشانه ی عزم دولت و به خصوص وزارت گردشگری در پشتیبانی از این صنعت خواند ولی در عین حال آنرا چندان موثر ندانست.
«سیدامیرناصر طباطبایی» در گفتگو با خبرنگار ایسنا از اعلام خبری خوش اما با تأثیر کم از جانب وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یاد کرد و اظهار داشت: بسته جدید دولت که به پیشنهاد وزارت گردشگری مصوب شده خبر خوبی است که هر چند نمی تواند بسیار موثر باشد اما نشان از عزم وزارت میراث فرهنگی برای کمک به فعالان گردشگری می باشد.
وی ادامه داد: این خبر در اوج بحران کرونا برای فعالان گردشگری نویدبخش و منجر به دلگرمی شده است هر چند که به دلیل تاخیر نمی‎تواند کمک شگرفی به گردشگری کند.
عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کشور در مورد شرایط این بسته حمایتی هم خاطرنشان کرد: امهال همه هزینه های فعالان و تاسیسات گردشگری تا آخر سال جاری شامل مالیات شامل عملکرد و ارزش افزوده (مربوط به سال های قبل)، حق بیمه کارفرمایی و بازپرداخت وام و تسهیلات بانکی است.
طباطبایی در انتها اظهار نمود: قبوض مصرفی حامل های انرژی (آب، برق، گاز)، پرداخت تسهیلات بانکی بر اساس پشتیبانی از کسب و کار با دوره تنفس شش ماهه همچون دیگر شرایط این بسته حمایتی است.