وزیر ارشاد به دیدار ایران درودی رفت

آبنما کار: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دیدار ایران درودی هنرمند نقاشی رفت.

به گزارش آبنما کار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل ایران درودی با این هنرمند پیشکسوت نقاشی ملاقات و گفتگو کرد.
سیدعباس صالحی با اشاره به هشتاد و چهارمین زادروز ایران درودی برای این هنرمند سلامتی و طول عمر و توفیق آرزو کرد.
وی همین طور با اشاره به آثار این نقاش اظهار داشت: اینکه شما همچنان در حال خلق اثر هنری هستید و همچنان بطور جدی در راه هنر حضور مستمر دارید جای خوشی دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با دریافت گزارشی از روند تاسیس موزه ایران درّودی ابراز امیدواری کرد این موزه هرچه سریعتر افتتاح شود.
ایران درّودی هم در این دیدار با تشکر از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزلش اظهار داشت: خوشحالم که در هشتاد و چهار سالگی همچنان فعال و امیدوار به کار می پردازم و هر روز ساعت ها به کار نقاشی مشغول هستم.
این هنرمند افزود: من یک هنرمند وطن پرست و ایران دوست هستم و برایم جای خوشی دارد که در کشور خودم مورد لطف و مهربانی مردم قرار دارم. مردم گاهی به شکلی لطف و علاقه خودرا ابراز می کنند که برایم جای خوشی بسیار دارد.
وی با اشاره به یکی از کتاب های خود با عنوان «چشم شنوا» که آثار نقاشی اش را شامل می شود اظهار داشت: این کتاب ۱۶ سال پیش منتشر گردید و هم اکنون فقط ۲ نسخه از آن باقی مانده است. در نظر دارم این کتاب را با اضافه کردن چند اثر تازه تجدید چاپ کنم و امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.
ایران درّودی همین طور با ارائه توضیحاتی درباره روند تاسیس موزه خود اظهار داشت: بیش از ۵ سال طول کشید تا بالاخره مجوز موزه بطور کاملاً قانونی داده شد و این مساله روند راه اندازی موزه را با تاخیر مواجه کرد اما من امیدوارم به آرزویم که همان افتتاح موزه در حیات خودم است برسم.
در این دیدار سیدمحمد طباطبائی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کرد.

منبع: