شاعری: مردم سفرهای غیرضروری به شمال کشور را لغو کنند

به گزارش آبنما کار رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با عنایت به افزایش سفرها به شمال کشور اظهار داشت: سفارش من به مردم این است تا آنجایی که امکان دارد سفر به شمال کشور را به تعویق انداخته و به زمان دیگری موکول کنند.
علی محمد شاعری در گفتگو با ایسنا در مورد وضعیت بیماری کرونا در کشور اظهار داشت: گزارش هایی که به ما می رسد از آن حکایت می کند که میزان آلودگی به ویروس کرونا در کل کشور افزوده شده و نگران کننده است اما میزان تلفات و تعداد افرادی که در بیمارستان ها بستری می شوند، کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.
این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اضافه کرد: مردم باید تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیر ضروری جلوگیری نمایند. همینطور باید مراقبت های بهداشتی را بیشتر از پیش جدی بگیریم.
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس دهم با اشاره به اینکه «مازندران، مسافرپذیر است» اظهار داشت: مردم علاقه مند هستند تا از جاذبه های گردشگری این منطقه استفاده کنند. سفارش من به مردم این است تا آنجایی که امکان دارد سفر به شمال کشور را به تعویق انداخته و به زمان دیگری موکول کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع نماییم.
نماینده مردم بهشهر در مجلس دهم تاکید کرد: بیم آن می رود که با ادامه یافتن سفرهای ویروس کرونا به شدت خطرساز شود چون که موج بعدی سفرها در تابستان هم سفرها را افزایش خواهد داد. پس جای نگرانی این وجود دارد که باردیگر به دوره پیک بیماری بازگردیم.
شاعری در پاسخ به این پرسش که آیا الان ورودی های شهرهای شمالی کنترل می شود؟ اظهار داشت: متأسفانه هیچ نوعی از غربالگری در ورودی شهرها وجود ندارد. به نظرم باید غربالگری در مبادی شهرها از سر گرفته شود تا از سفر افرادی که به ویروس کرونا مبتلا هستند، جلوگیری شود.