تیتراژ جدید سریال هم گناه ؛ شروع ناگهانی علیرضا قربانی منتشر گردید

آبنما کار: تک آهنگ شروع ناگهان به آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علیرضا قربانی در چارچوب تیتراژ جدید سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی منتشر گردید.
دریافت 11 MB
به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، بعد از استقبال مخاطبان از پخش نخستین تک آهنگ منتشرشده سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی، موسیقی جدید تیتراژ این سریال با عنوان «شروع ناگهان» با ترانه ای از حسین غیاثی، آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علیرضا قربانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
در این اثر که از طرف مؤسسه «آوای ماد» پخش شده، مسعود همایونی نوازنده گیتار، زکریا یوسفی نوازنده پرکاشن، علیرضا دریایی نوازنده ویولن و میلاد محمدی نوازنده تار گروه اجرایی را می سازند.
اولین همکاری علیرضا قربانی با علیرضا افکاری اسفندماه در چارچوب تیتراژ فصل اول سریال همگناه منتشر گردید. این اثر به نام هم گناه با ترانه حسین غیاثی با استقبال خوبی از طرف مخاطبان این دو هنرمند و همین طور سایر علاقه مندان حوزه موسیقی مواجه گردید.
تولید آثار جدید علیرضا قربانی و علیرضا افکاری از مدتی پیش شروع شده و این روزها هم این دو هنرمند مطرح مشغول ساخت آثار جدید هستند. هنوز جزئیات دقیقی از زمان و نحوه انتشار سایر آثار علیرضا قربانی و علیرضا افکاری عنوان نشده اما فضای متفاوت نخستین آهنگ از همکاری مشترک این دو هنرمند نسبت به آثار گذشته آنها موجب شد تا در ماه اسفند بازخوردهای گوناگونی درباره این همکاری شکل بگیرد.

منبع: