مهر منتشر کرد؛ سربازان آمریکایی باز هم سوژه کاریکاتور شجاعی طباطبایی شدند

آبنما کار: سیدمسعود شجاعی طباطبایی در مورد جدیدترین کارتونش بیان کرد این کار چرخه تکامل داروین را برمبنای خوردن موشک های ایرانی بر سر سربازان آمریکایی نشان میدهد.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه هنری و هنرمند کاریکاتوریست درباره جدیدترین طرح کارتونی به خبرنگار مهر اظهار داشت: این کار چرخه تکامل داروین را برمبنای خوردن موشک های ایرانی بر سر سربازان آمریکایی نشان میدهد. تیم گارلند سرهنگ آمریکایی در مصاحبه با واشنگتن پست با زیر سوال بردن صحبت های ترامپ در خصوص کشته نشدن سربازان آمریکایی، گفته «غیرممکن است هیچ سربازی کشته نشده باشد. همه ما می دانیم که گزارش های اولیه همیشه نادرست است. من شخصاً حداقل ۲ سرباز خودرا از دست دادم. من نمی توانم تصور کنم سربازانم جان سالم به در برده باشند. چنین اتفاقی یک معجزه مطلق است.»
وی اضافه کرد: همین طور القبس به نقل از منابع باخبر نوشت: «مجروحان با حفاظتی شدید، با یک هواپیمای نظامی مجهز، از عراق به پایگاه هوایی احمدالجابر منتقل شدند. آنها ابتدا به بیمارستان نظامی مخصوص نیروهای آمریکایی در اردوگاه عریفجان منتقل و تحت عمل جراحی فوری قرار گرفتند. این افراد تحت مراقبت های ویژه هستند.»
شجاعی طباطبایی اظهار داشت: به هر ترتیب حالا با گذشت ۱۰ روز از پاسخ سپاه به اقدام تروریستی آمریکا و انتشار گزارش های قطره چکانی و هدایت شده از طرف مقام های مرتبط در این کشور از تلفات و خسارت های وارده به پایگاه آمریکایی بنظر می رسد در ایام آینده نیز با انتشار گزارش های جدیدتر می توان ابعاد دیگری از میزان خسارت ها به پایگاه مزبور را شاهد بود و بیشتر از پیش به پنهان کاری و یا دروغگویی مقام های آمریکایی پی برد.

منبع: