در دیدار با تعدادی از هنرمندان؛ راه های زیبا زیستن در شهر بررسی گردید

به گزارش آبنما کار برخی از هنرمندان حوزه های مختلف موسیقی با حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ملاقات و گفتگو کردند.

به گزارش آبنما کار به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برخی از هنرمندان حوزه موسیقی همچون امین الله رشیدی، اسماعیل تهرانی، بیژن بیژنی، علی جهاندار، رضا مهدوی، علی رستمیان، مهران مهرنیا، فاضل جمشیدی، داود فیاضی، رازمیک اوحانیان و سوسن اصلانی با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حجت الاسلام میثم امرودی رئیس این سازمان دیدار کردند.
حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به ترکیب اعضای هیات امنا و مأموریت های سازمان فرهنگی هنری اظهار داشت: این سازمان متولی هنر نیست، اما هنر بهترین و کم نظیرترین ابزاری است که می تواند اهداف این سازمان را دنبال کند.
وی با اشاره به اینکه ارتقا و اعتلای فرهنگ عمومی و توجه به آن بخشی از فرهنگ و هنر که شیوه رفتارهای عمومی مردم نظیر رعایت اخلاق، حقوق شهروندی، رعایت نظم و انضباط و مواردی از این دست را شامل می شود؛ همچون اهداف سازمان فرهنگی هنری است، خاطرنشان کرد: این اهداف برای همه ادیان هم تعریف شده است و بالطبع هنر یکی از ابزاری است که می توان برای رسیدن به این اهداف از آن کمک گرفت تا باعث شود توسعه، اصلاح و فرهنگ زیبا زیستن فراگیر شود.
وی خاطرنشان کرد: مهندسی هنر از وظایف وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بوده و سازمان خویش را در قالب اهداف سازمانی و ماموریتهای شهری موظف دانسته تا به وزارت مربوطه کمک نماید.
در این جلسه هنرمندان حوزه موسیقی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و بر استفاده حداکثری از ظرفیت های سازمان فرهنگی هنری در جهت معرفی و شناخت موسیقی فاخر به شهروندان تاکید نمودند.