پیام تسلیت وزیر ارشاد؛ سردار سلیمانی الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت بود

به گزارش آبنما کار سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی را منتشر نمود.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی را منتشر نمود.
در متن پیام تسلیت صالحی آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی باعث تأسف و حسرت عمیق شد.
حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق ضد باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و بعد از سال ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست های منطقه، به دنبال حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی آمریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.
اینجانب شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گویم.
از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم. سیدعباس صالحی»