با حضور تعدادی از هنرمندان؛ نیما رییسی آسمان آبی را رونمایی نمود، تمرین در حضور دوستان

به گزارش آبنما کار نیما رییسی بازیگر، خواننده وصداپیشه شناخته شده کشورمان با برگزاری یک مراسم که با حضور برخی از هنرمندان برگزار شد، از موزیک ویدئوی جدید خود رونمایی نمود.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، نیما رئیسی بازیگر و صداپیشه شناخته شده کشورمان که مدتی است در حوزه خوانندگی هم فعالیت هایی را انجام داده، جمعه شب دهم خردادماه با حضور برخی از هنرمندان مطرح تئاتر و تلویزیون از دو موزیک ویدئو جدید خود با نام «آسمان آبی» و «فانوس ماه» در مجموعه «سرنا» رونمایی نمود.
رئیسی پیش از آغاز برنامه خود ضمن قدردانی از حضور هنرمندان در این اجرای زنده بیان کرد: بسیار خوشحالم که شما عزیزان امروز این افتخار را به من دادید تا در کنار شما از دو موزیک ویدئو رونمایی نماییم. در واقع رونمایی از این دو موزیک ویدئو بهانه ای بود تا شما را در تمرین کنسرت جدید، شریک نماییم و بسیار خوشحالیم که انرژی خوب شما امشب همراه ما بوده است.
وی اضافه کرد: سینا ذکایی از اعضای اصلی گروه ما که همه شما می دانید از نوازندگان و آهنگسازان خیلی خوب موسیقی ماست روز گذشته خواهر خویش را از دست داد که همین اتفاق شوک بسیار بدی را به ما وارد کرد. جالب است بدانید که ما می خواستیم به علت همین اتفاق برنامه امشب را تعطیل نماییم اما با اصرارهای سینا ذکایی بود که سبب شد برنامه را اجرا نماییم. به هر حال لازم بود در برنامه امشب جای او را خالی کنم که اساسا زحمت های بسیاری برای برگزاری کنسرت من در اسفند ماه سال قبل کشید.
این گوینده و خواننده که اسفند ماه سال ۹۷ نخستین کنسرت رسمی خویش را به رهبری ارکستر سینا ذکایی در تالار وحدت تهران با اجرای قطعات قدیمی و خاطره انگیز برگزار کرده بود، در برنامه شب گذشته با بیان اینکه تیر ماه امسال کنسرت دیگری را برگزار خواهد کرد، به اجرای قطعات «مهتاب»، «گل سنگم»، «یک «آسمان آبی» و یک قطعه شاد گیلانی پرداخت که این آثار با استقبال حاضران در برنامه مواجه گردید.

الهام پاوه نژاد، شبنم مقدمی، فرزاد حسنی، علیرضا آرا، هدایت هاشمی، پرستو صالحی، گلاره عباسی، علیرضا اولیایی، گلچهر دامغانی، نیوشا بریمانی، بهار ارجمند، کوروش سلیمانی، شیوا ابراهیمی، امیرعلی نبویان، پوریا شکیبایی، حسین علیشیری و تعدادی دیگر از هنرمندان از میهمانان ویژه برنامه «آسمان آبی» بودند.
پرویز وکیلی ترانه سرا، سینا ذکایی تنظیم کننده، پویا رئیسی طراح کاور، سینا ذکایی نوازنده فلوت، حسین شریفی نوازنده ترومبون، سیامک کریم پور نوازنده ترومبون، علی ضرابی نوازنده ترومپت، کامیار ماندگاریان نوازنده ترومپت، رونی باباخانیانس نوازنده پیانو، مازیار احمدپور نوازنده گیتار الکتریک، سیاوش مطلبی نوازنده گیتار الکتریک، مهرداد حامدی نوازندع گیتار بیس، امین قیاسی نوازنده پرکاشن، بهزاد اشعاری نوازنده درامز، کاوه عابدین و مازیار بابا باشی صدا بردار، کاوه عابدین میکس و مستر، مهران ممدوح فیلمبردار، علیرضا لاجورد عکاس و پویا رئیسی تدوین عوامل اجرایی دو موزیک ویدئو «آسمان آبی» و «فانوس ماه» را می سازند.