با حضور حیدر رضایی؛ کارگاه آموزشی سوژه یابی در عکاسی در سنندج برگزار می گردد

آبنما کار: سنندج – به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان کارگاه آموزشی با عنوان سوژه یابی در عکاسی به مدرسی حیدر رضایی چهارشنبه ۹ آبان ماه ۹۷ ساعت ۱۶ در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می گردد.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، به منظور ارتقای سطح هنرمندان عکاس استان و تبادل تجربیات در مورد موضوعات مربوط به عکاسی با حضور حیدر رضایی از مدرسین توانمند حوزه عکس و گرافیک ورک شاپی آموزشی در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می گردد.
در این ورک شاپ یک روزه در مورد – سوژه یابی در عکاسی – بعنوان اصلی ترین مبحث عکاسی توسط مدرس کارگاه مطالبی بیان می گردد و سپس به صورت کارگاهی و بررسی آثار برتر عکاسی مبحث سوژه یابی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
علاقه مندان جهت حضور در این کارگاه می توانند با رجوع به دفتر حوزه هنری استان کردستان واقع در سنندج، خیابان فلسطین، روبروی فرمانداری و یا شماره تماس ۳۳۲۴۳۶۲۴-۰۸۷ نسبت به ثبت نام در این کارگاه اقدام نمایند.
حیدر رضایی فارغ التحصیل رشته گرافیک از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه ای با عکاسی خبری در خبرگزاری مهر و روزنامه ایران فعالیت عکاسی خویش را آغاز نموده است.
وی ضمن برعهده داشتن دبیر عکس در خبرگزاری مهر، روزنامه وطن امروز، خبرگزاری فارس، روزنامه بین المللی تهران تایمز و روزنامه جام جم و داوری ده ها جشنواره و مسابقه عکاسی همچون جشنواره عکس سال مطبوعات ایران، راه آهن، زن و زندگی، روستایی خراسان شمالی و… ۱۷ سفر مطالعاتی و آموزشی عکاسی در مناطق محروم کشور را با حضور عکاسان خبری و مستند کشور را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.
این هنرمند عکس و گرافیست تابحال نشست ها ی مختلف تخصصی و نقد عکس را در محافل مطبوعاتی و خبرگزاری ها بر عهده داشته است.
رضایی در بخش گرافیک نیزاز سال ۱۳۷۰ تابحال مشغول به فالیت بوده و در این مدت ضمن طراحی و اجرای ۱۸۳ پوستر فیلم های سینمایی دو سیمرغ بلورین از جشنواره بین المللی فیلم فجر را با طراحی و اجرای پوستر فیلم های بیداری رویاها و اخراجی ها در یافت نموده است.
کسب دیپلم افتخار برای طراحی پوستر خواهران غریب، دریافت جایزه بهترین طراحی پوستر فیلم از جشنواره فیلم دفاع مقدس و جشنواره فیلم پلیس در کنار برگزاری نمایشگاه های مختلف گروهی نقاشی و گرافیک بخشی دیگر از فعالیت ها و موفقیت های این هنرمند برجسته محسوب می گردد.